ANJ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan mijn Ziggo Zakelijk abbonement niet wijzigen

Ik wil per 6 maart mijn abbonement laten wijzigen om hoge kosten te voorkomen (mijn deal van 3 maanden voor een lagere prijs eindigt dan). Als ik op Mijn Ziggo mijn abbonement wil wijzigen kom ik op https://shop.ziggo.nl/inlifesales/. Vanaf hier krijg ik een melding "Hmm... we kunnen de pagina niet vinden..." en kan vervolgens niet verder. Ik wil graag mijn Zakelijk Internet Giga Xtra pakket laten wijzigen naar een Zakelijk Internet Complete Xtra. Het Giga Xtra abbonement geldt tot 7 maart en wil dus het liefst het Complete Xtra pakket in laten gaan wanneer het oude pakket stopt. Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

 

Vriendelijke groeten,

 

Aron

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Simba24
Expert
Expert
  • 690Posts
  • 32Oplossingen
  • 114Likes

Je kunt deze vraag ook beter bij Ziggo zakelijk stellen: https://www.ziggo.nl/zakelijk
Dit is n.l. het consumenten forum.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Simba24
Expert
Expert
  • 690Posts
  • 32Oplossingen
  • 114Likes

Je kunt deze vraag ook beter bij Ziggo zakelijk stellen: https://www.ziggo.nl/zakelijk
Dit is n.l. het consumenten forum.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates