Ik wil per 6 maart mijn abbonement laten wijzigen om hoge kosten te voorkomen (mijn deal van 3 maanden voor een lagere prijs eindigt dan). Als ik op Mijn Ziggo mijn abbonement wil wijzigen kom ik op https://shop.ziggo.nl/inlifesales/. Vanaf hier krijg ik een melding "Hmm... we kunnen de pagina niet vinden..." en kan vervolgens niet verder. Ik wil graag mijn Zakelijk Internet Giga Xtra pakket laten wijzigen naar een Zakelijk Internet Complete Xtra. Het Giga Xtra abbonement geldt tot 7 maart en wil dus het liefst het Complete Xtra pakket in laten gaan wanneer het oude pakket stopt. Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Vriendelijke groeten,
Aron
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kunt deze vraag ook beter bij Ziggo zakelijk stellen: https://www.ziggo.nl/zakelijk
Dit is n.l. het consumenten forum.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt deze vraag ook beter bij Ziggo zakelijk stellen: https://www.ziggo.nl/zakelijk
Dit is n.l. het consumenten forum.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.