JudithB

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan jullie niet bereiken - verhuizing doorgeven

Hallo,

 

Wij gaan over 1,5 week verhuizen. Nu wil ik graag de verhuizing doorgeven maar daarvoor moet ik jullie bellen en ik heb het nu al twee dagen op verschillende momenten geprobeerd maar er is steeds een wachttijd van meer dan 30 minuten en er wordt aangeraden het op een ander moment nog eens te proberen.

 

Ik snap dat het voor jullie ook vervelend is dat het zo druk is, maar is er een andere manier om mijn verhuizing door te geven? 

 

Alvast bedankt,

Judith

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Eddy

Level 13
  • 848Posts
  • 162Oplossingen
  • 90Likes

Hai @JudithB 

 

In zijn algemeenheid zou ik een verhuisdatum kiezen een of twee dagen voor de werkelijke verhuizing.
Dan is de verhuizing bij Ziggo administratief verwerkt en kun je een installatieafspraak maken mocht het zelf niet lukken. Dat zal dan wel telefonisch moeten 😃

Zelf installeren is meestal simpel helemaal als de vroegere bewoners ook al Ziggo hadden.

Heb je ook vaste telefonie, dan verandert soms als je naar een andere regio verhuist, je nummer wat eerder. Dit is niet zo rampzalig. 

Stop de Ziggo dingen in een  verhuisdoos dan heb je ze mooi bij de hand.

Tip: Als je niet handig bent met draadjes en hoe het moet worden aangesloten label ze met een plakkertje of maak van de aansluiting een foto voordat je het uit elkaar haalt

 

Verhuis je naar een andere ‘Ziggo’ regio m.n. Van oud Ziggo naar oud UPC of andersom, ligt de zaak iets ingewikkelder. Dan heb je soms nieuwe spullen nodig. Dat moet dan worden opgestuurd.

 

Sterkte met de verhuizing.

 

Tijdig opgeven van de verhuizing is altijd nuttig.

Hier staat nog een keer de link 

https://www.ziggo.nl/verhuizing

 

gr. Eddy

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Zet je postcode en huisnummer in je profiel, dan kan een Ziggo moderator je gegevens erbij pakken.

Eddy

Level 13
  • 848Posts
  • 162Oplossingen
  • 90Likes

Een verhuizing kun je vaak ook on line opgeven hoef je niet te bellen.

https://www.ziggo.nl/verhuizing

 

gr Eddy

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@JudithB  je postcode en huisnummer kan je (alleen zichtbaar voor Ziggo medewerkers) plaatsen in

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

JudithB
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt, als ik nu mijn gegevens wijzig waneer gaat het dan in? We verhuizen 24 september. 

MVG

Eddy

Level 13
  • 848Posts
  • 162Oplossingen
  • 90Likes

Hai @JudithB 

 

In zijn algemeenheid zou ik een verhuisdatum kiezen een of twee dagen voor de werkelijke verhuizing.
Dan is de verhuizing bij Ziggo administratief verwerkt en kun je een installatieafspraak maken mocht het zelf niet lukken. Dat zal dan wel telefonisch moeten 😃

Zelf installeren is meestal simpel helemaal als de vroegere bewoners ook al Ziggo hadden.

Heb je ook vaste telefonie, dan verandert soms als je naar een andere regio verhuist, je nummer wat eerder. Dit is niet zo rampzalig. 

Stop de Ziggo dingen in een  verhuisdoos dan heb je ze mooi bij de hand.

Tip: Als je niet handig bent met draadjes en hoe het moet worden aangesloten label ze met een plakkertje of maak van de aansluiting een foto voordat je het uit elkaar haalt

 

Verhuis je naar een andere ‘Ziggo’ regio m.n. Van oud Ziggo naar oud UPC of andersom, ligt de zaak iets ingewikkelder. Dan heb je soms nieuwe spullen nodig. Dat moet dan worden opgestuurd.

 

Sterkte met de verhuizing.

 

Tijdig opgeven van de verhuizing is altijd nuttig.

Hier staat nog een keer de link 

https://www.ziggo.nl/verhuizing

 

gr. Eddy

Uitgelicht topic