Vraag
Reacties
snelheidsduivel
Level 1

Kan internetsnelheid niet aanpassen in Mijn Ziggo

Ik heb Internet Start (in combinatie met TV Start). Vandaag heb ik ik geprobeerd mijn internetsnelheid aan te passen. Dit is echter niet mogelijk. Hoe kan dat!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Lukt het aanpassen van je abonnement niet?

Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!

Chat met ons
6 Reacties 6
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Waar heb je wat geprobeerd te wijzigen?

Wat voor foutmeldingen of meldingen krijg je?

0 Kudos
HaJee83
Level 12

Probeer je soms om te zetten naar het nieuwe Wifi Start 100/25? Dat kun je inderdaad zelf dan niet, maar wel een moderator.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @snelheidsduivel 

Leuk dat je weer een eigen topic op de Community hebt aangemaakt. Dit keer voor een abonnementswijziging 🙂

Onze leden hebben al gevraagd wat je precies wil wijzigen en waar je tegen aan loopt. Daar hebben we helaas geen reactie meer op gekregen 😞 Betekent dit dat jou probleem nu is opgelost?

0 Kudos
Elisa.
Level 5

Dit probleem heb ik ook. Ik kan het niet aanpassen in mijnziggo, van internet start naar wifi start 100/25. Ik kan bovendien de app niet downloaden want zowel het mailadres als het bijbehorende wachtwoord heb ik niet meer.

wie kan me verder helpen?

0 Kudos
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Elisa. ,

Wat jammer dat het wijzigen van je abonnement spaak loopt. Ik kijk graag met je mee om te zien wat ik voor je kan doen. Zou je hiervoor een eigen topic willen aanmaken? Dan pakken we het daar verder op. Klik hier om een nieuw topic te starten.

0 Kudos
Elisa.
Level 5

Goedemiddag @Jesse 

Dankjewel voor je reactie. Gisteren is het door Guy voor me opgelost en daarna heb ik geprobeerd mijn bericht hier te verwijderen, maar dat lukte niet. 
Nogmaals dankjewel en groetjes 👋