p029351
Liefhebber
  • 55Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

Kan ik zonder mediabox?

Ik bezit nu een Mediabox xl maar mijn TV heeft een DVB-C module dus in principe heb ik geen mediabox nodig kan dit en wat scheelt dit in de abonnement kosten ?
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16599Posts
  • 1307Oplossingen
  • 2873Likes
Met de DVB-C tuner ontvangt u alleen de niet-gecodeerde zenders. Als u aan de zenders in het zenderoverzicht benoemd als KabelTV genoeg heeft kunt u dat overwegen. De kosten van een dergelijk pakket zijn ca. €18 (ik weet niet of er een verhoging is per 1 juli)

Bekijk in context

2 Reacties 2
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16599Posts
  • 1307Oplossingen
  • 2873Likes
Met de DVB-C tuner ontvangt u alleen de niet-gecodeerde zenders. Als u aan de zenders in het zenderoverzicht benoemd als KabelTV genoeg heeft kunt u dat overwegen. De kosten van een dergelijk pakket zijn ca. €18 (ik weet niet of er een verhoging is per 1 juli)

Bekijk in context

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Posts
  • 870Oplossingen
  • 3964Likes
Hey p029351 . Goede vraag! Jan F. heeft eigenlijk alles al gezegd.
Nu kan ik je huidige abonnement inzien, dus daar nog een kleine toevoeging door.

Je hebt momenteel een Internet en TV Complete abonnement. Zou je overgaan naar een abonnement zonder mediabox (Internet Complete met kabelTV) ga je van de huidige 77+ zenders (36 in HD) terug naar 50+ zenders (4 in HD). Ook zit 'Movies en Series' niet in het kabelTV abonnement. Daarnaast lever je dus de mediabox in met de daarbij horende voordelen zoals het opnemen, live pauzeren en terugkijken. Wel kan je nog gewoon gebruikmaken van Ziggo GO.
Je kunt op deze link zien wat het verschil is tussen KabelTV en TV Complete.
Het Internet Complete abonnement kost 54 euro per maand. Momenteel betaal je 63,50 per maand voor je Complete abonnement.

Is dit de informatie die je zocht, of heb je nog vragen? En zou je graag iets willen aanpassen?

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo