Vraag
Reacties
Oplossing
Cies
Level 1

Kan ik via Mijn Ziggo mijn abonnement opzeggen en een nieuw abonnement aanvragen?

 

Mijn vraag is kan je je eigen abonnement wijzigen / stopzetten / een nieuw abonnement nemen via Mijn Ziggo account? Ik kan namelijk nergens een knop vinden om het stop te zetten.

 

Ziggo hierover mailen kan niet, de chat opent ook niet meer. Bellen vind ik lastig.

 

De reden dat ik het wil stop zetten en een nieuw abonnement wil nemen is dat het voor mij echt te duur is geworden helaas, ik begon ooit met een prijs van rond de 40 euro nu is het zo'n 62 euro, voor precies dezelfde diensten, niks meer en niks minder, wat eigenlijk een beetje belachelijk is.

Als jarenlang trouwe klant krijg je ook geen kortingen of iets aangeboden, terwijl als je iets opnieuw neemt, staat er nu 9 maanden met 50% korting ... dus dat wil ik dan maar doen, wel jammer dat het zo moet. Maar dus de vraag kan ik dit gewoon in mijn eigen account regelen, de huidige stop zetten en een nieuwe nemen? En zo niet wat is dan de handigste manier?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tjeerd85
Level 14

Nee dat kan niet, tevens heb je helaas geen recht op de compleet nieuwe klanten korting, hiervoor dien je minimaal 6 maanden geen klant te zijn geweest. 

 

Bellen en kijken of je een korting kan krijgen is vaak de enige oplossing. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Tjeerd85
Level 14

Nee dat kan niet, tevens heb je helaas geen recht op de compleet nieuwe klanten korting, hiervoor dien je minimaal 6 maanden geen klant te zijn geweest. 

 

Bellen en kijken of je een korting kan krijgen is vaak de enige oplossing.