Mijn vraag is kan je je eigen abonnement wijzigen / stopzetten / een nieuw abonnement nemen via Mijn Ziggo account? Ik kan namelijk nergens een knop vinden om het stop te zetten.
Ziggo hierover mailen kan niet, de chat opent ook niet meer. Bellen vind ik lastig.
De reden dat ik het wil stop zetten en een nieuw abonnement wil nemen is dat het voor mij echt te duur is geworden helaas, ik begon ooit met een prijs van rond de 40 euro nu is het zo'n 62 euro, voor precies dezelfde diensten, niks meer en niks minder, wat eigenlijk een beetje belachelijk is.
Als jarenlang trouwe klant krijg je ook geen kortingen of iets aangeboden, terwijl als je iets opnieuw neemt, staat er nu 9 maanden met 50% korting ... dus dat wil ik dan maar doen, wel jammer dat het zo moet. Maar dus de vraag kan ik dit gewoon in mijn eigen account regelen, de huidige stop zetten en een nieuwe nemen? En zo niet wat is dan de handigste manier?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nee dat kan niet, tevens heb je helaas geen recht op de compleet nieuwe klanten korting, hiervoor dien je minimaal 6 maanden geen klant te zijn geweest.
Bellen en kijken of je een korting kan krijgen is vaak de enige oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nee dat kan niet, tevens heb je helaas geen recht op de compleet nieuwe klanten korting, hiervoor dien je minimaal 6 maanden geen klant te zijn geweest.
Bellen en kijken of je een korting kan krijgen is vaak de enige oplossing.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.