Hallo allemaal,
Sinds vandaag zijn wij tijdelijk verhuisd naar een ander adres in verband met waterschade aan onze woning. Op het nieuwe adres is Ziggo leverbaar, echter vroeg ik mij af of ik officieel een verhuizing moet doorgeven, of dat ik het Ziggo modem gewoon mee kan nemen en op het nieuwe adres aan kan sluiten?
groetjes
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als het in de buurt/wijk is, dan zou dat zomaar kunnen werken.
Even uitproberen en je weet het.
Werkt het niet, dan kan het zijn dat de kabel niet aangesloten is in de straatkast of buiten de oorspronkelijke wijkkast zich bevindt en dan moet je een verhuizing inzetten.
Ik zou dat via hier het forum uitvoeren, hier heb je een vast aanspreekpunt, ook omdat je weer terug moet en is alles hier terug te lezen.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
Dat laatste zal niet lukken, maar of er iets voor 3 maanden geregeld kan worden weet ik eigenlijk niet.
volgens de algemene voorwaarde mag je de diensten (lees internet en tv) niet op een ander adres dan het contract adres gebruiken,
als het werkt zou het in geval van nood wel kunnen
Bedankt voor de snelle reactie, het is in een buur-gemeente. Ik ga het morgen eens proberen.
Jammer dat de Ziggo Go app op de Samsung tv op het tijdelijke adres alleen werkt op een Ziggo-netwerk, anders was deze verhuizing niet eens nodig geweest.
Anders zal ik dinsdag maar even moeten bellen voor een snelle verhuizing..
@familieschepers Zoals ik al eerder schreef:
Ik zou dat via hier het forum uitvoeren, hier heb je een vast aanspreekpunt, ook omdat je weer terug moet en is alles hier terug te lezen.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
Dat zag ik ja, maar een andere forum-medewerker gaf al aan dat dat niet gaat werken.
Ik doe dat liever via de officiële kanalen, maar bedankt voor de tip
TIP: Ziggo forum medewerkers kunnen in vrijwel alle gevallen, per direct, zelf, in vrijwel alle systemen van Ziggo, zaken aanpassen en hebben directe lijntjes binnen Ziggo mocht het ingewikkelder zijn.
de Ziggo community is een officieel kanaal,
de moderators zijn Ziggo medewerkers
Bij een verhuizing naar een buur gemeente kan een vast telefoon hoogstwaarschijnlijk niet mee verhuizen.
Als er een signaal op de coaxkabel staat is de app op de samsung niet speciaal nodig. Dan kan voor nood direct via de tuner van de TV zelf naar de ongecodeerde tv kanalen worden gekeken.
@familieschepers jij bepaalt helemaal zelf wat en wie jij wilt vertrouwen dat staat als een paal boven water.
Maar dan denk ik waarom vraag jij het dan hier?
Doe gewoon wat @Bert typt en wacht even op een medewerker van ziggo.
Die kun je trouwens herkennen aan het oranje woord ziggo bij hun naam.
Straks niet mopperen als het via de telefoon toch niet goed gaat.
Suc6 met de waterschade en hopelijk is die snel verholpen.
Oja en wij zijn allemaal klant hier van ziggo dus geen medewerkers.
Hoi @familieschepers, hartelijk welkom op de community!
Ik help je met alle liefde verder! We kunnen de verhuizing via deze weg in orde maken. Hoe lang verwacht je op het tijdelijke adres te wonen?
Wil je je 'oude' en nieuwe postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel? Klik hier om naar je profiel te gaan. Dit is alleen zichtbaar voor moderators.
Mocht je liever via een ander kanaal contact opnemen, dan is dit natuurlijk ook helemaal oké.
In ieder geval heel veel succes met de situatie!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.