Vraag
Reacties
Oplossing
maaikemiss
Level 1

Kan ik mijn abonnement een aantal maanden pauzeren?

Ik ben een aantal maanden nauwelijks aanwezig op de locatie waar ik Ziggo heb. Ik wil daarom mijn abonnement pauzeren. Ik zie nergens op de website terug of dit mogelijk is.
Wie weet of dit mogelijk is en hoe is dit moet aanvragen?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer

Hallo maaikemiss, welkom op onze Community.

Inmiddels ben je via de chat geïnformeerd en weet je dat je je contract niet tijdelijk kunt bevriezen.

Als je niet meer aan een contractperiode vastzit, kun je natuurlijk wel opzeggen en later opnieuw klant worden. Dat doen we wel eens vaker bij mensen die bijvoorbeeld voor werk of studie een bepaalde periode in het buitenland zijn.

Houd er rekening mee dat het wél gevolgen heeft voor een aantal belangrijke zaken:

- je e-mailadres vervalt binnen 6 maanden na de opzegdatum

- je telefoonnummer wordt binnen 2 maanden vrijgegeven na de opzegdatum

- je Vodafone + Ziggo gratis extra's komen te vervallen na de opzegdatum

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
KBX458
Oud Community-lid

Leg de vraag eens voor via chat. https://ziggo.nl/chatten
Mogelijk heeft de medewerker daar een oplossing.
Horen we hier nog even de afloop?

0 Kudos
Nick999
Level 17
Die vraag is al enkele malen eerder gesteld en het antwoord is altijd dat dat niet mogelijk is.
Wel kun je tijdelijk het goedkoopste abonnement proberen te nemen zodat je minder kosten hebt, maar dat ligt ook aan een eventuele duur van je contract.
0 Kudos
maaikemiss
Level 1
Topicstarter
Ah die chatfunctie had ik nog niet gevonden. Handig! Het kan inderdaad niet helaas...:(
0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid
Je hebt het in elk geval geprobeerd.:wink:
0 Kudos
Anne H
Community Developer
Community Developer

Hallo maaikemiss, welkom op onze Community.

Inmiddels ben je via de chat geïnformeerd en weet je dat je je contract niet tijdelijk kunt bevriezen.

Als je niet meer aan een contractperiode vastzit, kun je natuurlijk wel opzeggen en later opnieuw klant worden. Dat doen we wel eens vaker bij mensen die bijvoorbeeld voor werk of studie een bepaalde periode in het buitenland zijn.

Houd er rekening mee dat het wél gevolgen heeft voor een aantal belangrijke zaken:

- je e-mailadres vervalt binnen 6 maanden na de opzegdatum

- je telefoonnummer wordt binnen 2 maanden vrijgegeven na de opzegdatum

- je Vodafone + Ziggo gratis extra's komen te vervallen na de opzegdatum

0 Kudos
Ga naar reactie