maaikemiss
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik mijn abonnement een aantal maanden pauzeren?

Ik ben een aantal maanden nauwelijks aanwezig op de locatie waar ik Ziggo heb. Ik wil daarom mijn abonnement pauzeren. Ik zie nergens op de website terug of dit mogelijk is.
Wie weet of dit mogelijk is en hoe is dit moet aanvragen?
5 Reacties 5
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 5513Reacties
  • 226Oplossingen
  • 2010Likes

Leg de vraag eens voor via chat. https://ziggo.nl/chatten
Mogelijk heeft de medewerker daar een oplossing.
Horen we hier nog even de afloop?

Nick999
Expert
Expert
  • 3903Reacties
  • 224Oplossingen
  • 1064Likes

Die vraag is al enkele malen eerder gesteld en het antwoord is altijd dat dat niet mogelijk is.
Wel kun je tijdelijk het goedkoopste abonnement proberen te nemen zodat je minder kosten hebt, maar dat ligt ook aan een eventuele duur van je contract.
maaikemiss
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ah die chatfunctie had ik nog niet gevonden. Handig! Het kan inderdaad niet helaas...:(
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 5513Reacties
  • 226Oplossingen
  • 2010Likes

Je hebt het in elk geval geprobeerd.:wink:
Anne H Z
Community Developer
Community Developer
  • 3653Reacties
  • 204Oplossingen
  • 1211Likes

Hallo maaikemiss, welkom op onze Community.

Inmiddels ben je via de chat geïnformeerd en weet je dat het helaas niet kan. Wanneer je niet meer aan een bepaalde periode vastzit kun je bijvoorbeeld ook opzeggen en later weer nieuwe klant worden. Dat doen we wel eens vaker bij mensen die bijvoorbeeld voor werk of studie een paar jaar in het buitenland zijn.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo