Ik ben een aantal maanden nauwelijks aanwezig op de locatie waar ik Ziggo heb. Ik wil daarom mijn abonnement pauzeren. Ik zie nergens op de website terug of dit mogelijk is.
Wie weet of dit mogelijk is en hoe is dit moet aanvragen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo maaikemiss, welkom op onze Community.
Inmiddels ben je via de chat geïnformeerd en weet je dat je je contract niet tijdelijk kunt bevriezen.
Als je niet meer aan een contractperiode vastzit, kun je natuurlijk wel opzeggen en later opnieuw klant worden. Dat doen we wel eens vaker bij mensen die bijvoorbeeld voor werk of studie een bepaalde periode in het buitenland zijn.
Houd er rekening mee dat het wél gevolgen heeft voor een aantal belangrijke zaken:
- je e-mailadres vervalt binnen 6 maanden na de opzegdatum
- je telefoonnummer wordt binnen 2 maanden vrijgegeven na de opzegdatum
- je Vodafone + Ziggo gratis extra's komen te vervallen na de opzegdatum
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Leg de vraag eens voor via chat. https://ziggo.nl/chatten
Mogelijk heeft de medewerker daar een oplossing.
Horen we hier nog even de afloop?
Hallo maaikemiss, welkom op onze Community.
Inmiddels ben je via de chat geïnformeerd en weet je dat je je contract niet tijdelijk kunt bevriezen.
Als je niet meer aan een contractperiode vastzit, kun je natuurlijk wel opzeggen en later opnieuw klant worden. Dat doen we wel eens vaker bij mensen die bijvoorbeeld voor werk of studie een bepaalde periode in het buitenland zijn.
Houd er rekening mee dat het wél gevolgen heeft voor een aantal belangrijke zaken:
- je e-mailadres vervalt binnen 6 maanden na de opzegdatum
- je telefoonnummer wordt binnen 2 maanden vrijgegeven na de opzegdatum
- je Vodafone + Ziggo gratis extra's komen te vervallen na de opzegdatum
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.