Vraag
Reacties
P.H.Ernste1
Level 3

Kan ik mij huidige Internet "Elite en TV Complete Next & Bellen" omzetten naar een nieuw abonnement?

Kan ik mijn huidige Internet "Elite en TV Complete Next & Bellen" omzetten naar het nieuwe abonnement?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Lukt het aanpassen van je abonnement niet?

Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!

Chat met ons
12 Reacties 12
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Dit kan je via de Mijn VodafoneZiggo App doen door in te loggen en dan bij abonnement. Of via Mijn Ziggo en dan naar Producten en kies voor TV (Televisie en pakken )

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je zou Internet Elite naar Wifi Groot moeten kunnen aanpassen via Mijn Ziggo. Houd er wel rekening dat je hiermee overstapt naar het nieuwe portfolio (geïntroduceerd op 3 maart) en waarschijnlijk een nieuw jaarcontract aangaat.

MR_CHIP
Level 19

En je 100mbps lagere snelheid hebt 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

een medewerker/moderator kan het ook omzetten zonder jaarcontract 

0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.

@MR_CHIP  schreef:

En je 100mbps lagere snelheid hebt 

Ik snap deze reactie niet helemaal, hij gaat naar een goedkoper abonnement met minder snelheid 100mbps behoud je voor de Apps op de Media Box. Dit zijn de standaard Alles in 1 pakketten

IMG_2550.jpeg

IMG_2551.jpeg

IMG_2552.jpeg

dit geld voor Intert en TV met snelheid en de TV pakket naar krus en Internet Only met Snelheid voor alleen internet zonder alles.

0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Als je van Elite terug gaat naar de basis ga je nieuw contract aan @anoniemforum  is hier ook gebeurt. Tenzij je nog in je contract zit kan het wel maar daar buiten niet meer.

MR_CHIP
Level 19

Elite is 1100mbps

Wifi groot is 1000

0 Kudos
Gio2903
Level 17

sinds vorige week is schakelen van oud naar nieuw portfolio altijd icm 12-maanden contract

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Elite stond er ook tussen maar die heeft klant al

0 Kudos
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Omzetting naar het nieuwe portfolio is inderdaad mogelijk via de MijnZiggo omgeving of de reguliere klantenservice. Let op, een omzetting naar de nieuwe pakketvormen gaat altijd samen met een jaarcontract zoals @Gio2903 al benoemd. Daar wijken wij als moderators / medewerkers in principe niet vanaf @anoniemforum

Zit je nog in contract @P.H.Ernste1? Dan is een upgrade naar het nieuwe portfolio per direct door te voeren. Downgrades uiterlijk 4 maanden voor het einde van je contract. Gekeken naar je huidige pakket, is Wifi Groot het meest vergelijkbaar, met inachtneming van hetzelfde televisiepakket. 

Sjaqie
Level 11

@Dennis 

Ben zelf (al een tijdje geleden) overgestapt van Elite naar WiFi groot, binnen mijn bestaande contract zonder een nieuw jaarcontract te moeten af sluiten.

Behalve dat het ik het ook een vreemd vind dat als je over wilt stappen van een pakket wat meer verkocht wordt naar een nieuw contract gaat wat andere voorwaarden heeft je gelijk een nieuw jaarcontract moet af sluiten. 

Ziggo informeert haar bestaande klanten ook niet hier over en de 1100 mb download is vaak niet haalbaar op de meeste systemen en Elite is duurder dan WiFi groot.

Judith
Community Moderator
Community Moderator

Heb je voldoende informatie ontvangen over je huidige pakket en het eventueel omzetten daarvan @P.H.Ernste1 of heb je wellicht nog andere vragen voor ons, we horen je graag. 

0 Kudos