wgroet

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan ik een vandaag gedane bestelling meteen annuleren?

Beste Community,

 

Ik heb vanmiddag in mijn enthousiasme een Mediabox Next besteld. Nu lees ik dat je daarvoor een nieuw modem krijgt. Ik heb nu nog een Cisco modem en die werkt prima. Ik wil dus absoluut geen ander modem. 

Ik wil ook niets aan mijn internet veranderen aangezien ik voor mijn werk een constante, snelle verbinding nodig heb. 

Ik heb nog geen mail met bevestiging van de bestelling ontvangen. Maar wellicht staat er wel al e.e.a. in het systeem bij jullie.

 

Kan ik de bestelling nog volledig annuleren? 

Ik hoop niet dat er al een nieuw modem geactiveerd wordt en de huidige op inactief gezet wordt.

Kunt u mij helpen en mijn zorg hierover weg nemen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Als het echt om de Cisco EPC3925 gaat (en niet om de 3928), dan zal die inderdaad omgewisseld worden. Bij elke wijziging die je aan je abonnement gaat doen overigens.

Wat denk je dat er mis gaat wanneer je een ander modem krijgt?

Het nieuwe modem wordt pas geactiveerd wanneer je hem aansluit. Of anders na 2 weken na ontvangst zonder dat de order geannuleerd is. Dus bij annulering, gebeurt er weinig tot niets 🙂

Bekijk in context

11 Reacties 11
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Hoi @wgroet,

Welk Cisco modem heb je precies? Ziggo gebruikt verschillende Cisco modems en afhankelijk van welke je hebt krijg je wel of geen andere.

Je kunt sowieso het pakket niet accepteren wanneer de pakketbezorger komt, dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
Echter, een ander modem betekent niet dat je verbinding slechter wordt. In geval je een ander modem krijgt, betekent dat juist meestal dat het beter gaat zijn.

Groet,
Evert

wgroet
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de Cisco EPC3925. (uit 2013). Wordt er nog geen nieuwe geactiveerd en de Cisco ge-deactiveerd? Ik hoop van niet.

wgroet
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik bel morgen nog wel even met de klantenservice om e.e.a. terug te draaien (als er al iets doorgezet is). 

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Als het echt om de Cisco EPC3925 gaat (en niet om de 3928), dan zal die inderdaad omgewisseld worden. Bij elke wijziging die je aan je abonnement gaat doen overigens.

Wat denk je dat er mis gaat wanneer je een ander modem krijgt?

Het nieuwe modem wordt pas geactiveerd wanneer je hem aansluit. Of anders na 2 weken na ontvangst zonder dat de order geannuleerd is. Dus bij annulering, gebeurt er weinig tot niets 🙂

wgroet
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb net via de chat nog contact gehad met een collega van je via de Ziggo contact site (Harry) en hij heeft me gerustgesteld en ook aangegeven dat het modem (EPC3925) komend jaar anders sowieso aan vervanging toe was. Ik heb gezegd dat ik wat huiverig sta tegenover veranderingen aan mijn internet met installatie modem enz. en hij gaf aan dat de down-time beperkt is en dat het oude modem pas gedeactiveerd wordt zodra de nieuwe geïnstalleerd is.  Ik hoop maar dan dat de installatie goed gaat. Ik ga dan eerst het modem vervangen en als dat gelukt is later pas de Mediabox.Next. De mail van de bestelling stond in mijn spam-box in de mail. Die heb ik nu ook gezien.  Laten we de bestelling dan maar gewoon doorgaan en hopen dat de installatie verder foutloos gaat 😉 

Bedankt alvast voor de reply op dit forum. Toch handig. 😉

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
wgroet wrote:

Ik heb net via de chat nog contact gehad met een collega van je via de Ziggo contact site (Harry)

Dit is een community waar klanten elkaar helpen, de Ziggo medewerkers hebben Ziggo in hun naam staan 🙂

 

Maar inderdaad, het modem wordt hoe dan ook vervangen, gelukkig is dat normaal gesproken zo gedaan 🙂 En anders kun je altijd hier een gil geven of direct contact opnemen met de klantenservice.

 

wgroet
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Evert wrote:
wgroet wrote:

Ik heb net via de chat nog contact gehad met een collega van je via de Ziggo contact site (Harry)

Dit is een community waar klanten elkaar helpen, de Ziggo medewerkers hebben Ziggo in hun naam staan 🙂

 

Maar inderdaad, het modem wordt hoe dan ook vervangen, gelukkig is dat normaal gesproken zo gedaan 🙂 En anders kun je altijd hier een gil geven of direct contact opnemen met de klantenservice.

 

 

@Evert  … even een status-update: het was inderdaad zo gebeurd. Ik heb gisteravond de nieuwe Connect-Box aangesloten. In eerste instantie werd het lampje van de telefoon niet groen en gingen de andere ook na 2 minuten niet uit. Maar toen even gebeld met Ziggo en het aanmeld-proces (activatie) liep nog. Nog even geduld, dus. Ik dacht dat ie na een paar minuten klaar moest zijn, vandaar. 

Maar toen maar even laten lopen en inderdaad was ie na een kwartier echt klaar, deed de telefoon het (kiestoon) en gingen alle lampjes uit (behalve de onderste ‘online’ uiteraard) en was het 100% goed.

Ik  heb daarna mijn eigen router er aan gehangen en alles werkte prima. 

Ik ga later met de Mediabox Next aan de gang. 

 

Bedankt voor de support. 

 

 

DeKrommeLyon

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Niet als ze de bestelling door je brievenbus douwen......

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@DeKrommeLyon Ik vermoed dat dit topic van 4 jaar geleden wel is opgelost 🙂

DeKrommeLyon

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Maar die van mij niet......

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@DeKrommeLyon Geen idee waar je het over hebt en wat je bedoeld.

Blijf SVP in je eigen onderstaande topic reageren, want uit de bovenstaande zinnen is niet te halen wat je probleem is en werkt het verwarrend voor andere klanten.

Bestelling annuleren! - Ziggo Community

Uitgelicht topic