Evert wrote:
wgroet wrote:
Ik heb net via de chat nog contact gehad met een collega van je via de Ziggo contact site (Harry)
Dit is een community waar klanten elkaar helpen, de Ziggo medewerkers hebben Ziggo in hun naam staan 🙂
Maar inderdaad, het modem wordt hoe dan ook vervangen, gelukkig is dat normaal gesproken zo gedaan 🙂 En anders kun je altijd hier een gil geven of direct contact opnemen met de klantenservice.
@Evert … even een status-update: het was inderdaad zo gebeurd. Ik heb gisteravond de nieuwe Connect-Box aangesloten. In eerste instantie werd het lampje van de telefoon niet groen en gingen de andere ook na 2 minuten niet uit. Maar toen even gebeld met Ziggo en het aanmeld-proces (activatie) liep nog. Nog even geduld, dus. Ik dacht dat ie na een paar minuten klaar moest zijn, vandaar.
Maar toen maar even laten lopen en inderdaad was ie na een kwartier echt klaar, deed de telefoon het (kiestoon) en gingen alle lampjes uit (behalve de onderste ‘online’ uiteraard) en was het 100% goed.
Ik heb daarna mijn eigen router er aan gehangen en alles werkte prima.
Ik ga later met de Mediabox Next aan de gang.
Bedankt voor de support.