Account @Home@ verwijderd uit ziggo hoe kan ik t terug halen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@suuperke schreef:Account @Home@ verwijderd uit ziggo hoe kan ik t terug halen
Hallo,
Zoals @anoniemforum al schrijft, zijn er geen backups van email en is een éénmaal verwijderde mailbox voorgoed verwijderd.
Echter, als u niet zelf de mailbox hebt verwijderd en dit waarschijnlijk dus door Ziggo ( foutje ! ) is gedaan, is er soms nog hoop. Zet dan b.v. zoveel mogelijk informatie m.b.t. die mailbox in het veld 'Persoonlijke opmerkingen' in uw forum profiel, want dan zou een mod e.e.a. kunnen ( laten ) uitzoeken. Maar ...... 😞.
Hi @suuperke,
Helaas is het vaak niet meer mogelijk om dit te herstellen nadat het via Mijn Ziggo is verwijderd. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega en die het heeft doorgezet naar de juiste afdeling om te controleren wat er nog mogelijk is. Ik hoop dat er snel meer duidelijk is 🤞
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.