1
Vraag
2
Reacties
Ken86

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik de datum van betaling aanpassen?

Momenteel wordt ziggo op de 20ste van mijn rekening afgeschreven. Kan dit worden aangepast naar een datum tussen de 23ste en 1ste?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 374Posts
  • 35Oplossingen
  • 245Likes

Goedemorgen @Ken86, allereerst van harte welkom op onze Community! Op dit forum helpen wij elkaar, je vindt hier medewerkers van VodafoneZiggo, klanten, techneuten, monteurs en ga zo maar door. Samen staan we sterk.

Nu lees ik dat je de incassodatum wilt aanpassen, en dat is zeker mogelijk, dit heb ik ook al voor je uitgevoerd! Het kan voorkomen dat de volgende maand nog rond dezelfde datum wordt afgeschreven, maar daarna zal het tussen de 27e en de 30e van de maand plaatsvinden. Ik verwacht dat het hiermee is opgelost! 

Mocht je verder geen vragen meer hebben, dan wens ik jou een fijn weekend toe en maak er wat moois van. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4568Posts
  • 201Oplossingen
  • 3519Likes

Dag @Ken86 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen. Maar dit is alleen mogelijk als uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators. Uw profielpagina vindt u hier.

Ken86
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Done!

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 374Posts
  • 35Oplossingen
  • 245Likes

Goedemorgen @Ken86, allereerst van harte welkom op onze Community! Op dit forum helpen wij elkaar, je vindt hier medewerkers van VodafoneZiggo, klanten, techneuten, monteurs en ga zo maar door. Samen staan we sterk.

Nu lees ik dat je de incassodatum wilt aanpassen, en dat is zeker mogelijk, dit heb ik ook al voor je uitgevoerd! Het kan voorkomen dat de volgende maand nog rond dezelfde datum wordt afgeschreven, maar daarna zal het tussen de 27e en de 30e van de maand plaatsvinden. Ik verwacht dat het hiermee is opgelost! 

Mocht je verder geen vragen meer hebben, dan wens ik jou een fijn weekend toe en maak er wat moois van. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic