1
Vraag
2
Reacties
Fliptv2021

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik de Mediabox Next krijgen bij TV Complete?

Kan ik de mediabox xl inwisselen voor de mediabox next , heb abonnement Complete, 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

zoals @Steefb al aangeef is dat uiteraard mogelijk

door pakket te upgrade naar tv compleet next je zit dan wel vast aan een jaarcontract en betaald 50 cent meer per maand en eenmalig €19,95 administratie kosten

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Fliptv2021
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Goed nieuws! Het is vanaf heden mogelijk om Mediabox Next te krijgen bij TV Complete. Je hoeft hier dus niet meer verplicht TV Max voor af te nemen. Om de Mediabox Next in bezit te krijgen kun je jouw abonnement hiervoor wijzigen. Zie hier onze pakketten. 

Wel is het van belang om rekening te houden met de punten die @anoniemforum benoemd. Mocht dit geen probleem zijn en het lukt niet met het bestellen dan geef je maar een gil. Dan regel ik het met alle liefde voor je. Laat mij dan vooral weten welk pakket jouw voorkeur heeft 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Alles over de Mediabox Next | Klantenservice | Ziggo

 

Veelgestelde vragen

Ik wil mijn oude mediabox omruilen voor een Mediabox Next. Hoe doe ik dat?
Je krijgt een Mediabox Next van ons in bruikleen bij bepaalde pakketten.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

zoals @Steefb al aangeef is dat uiteraard mogelijk

door pakket te upgrade naar tv compleet next je zit dan wel vast aan een jaarcontract en betaald 50 cent meer per maand en eenmalig €19,95 administratie kosten

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Fliptv2021
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Goed nieuws! Het is vanaf heden mogelijk om Mediabox Next te krijgen bij TV Complete. Je hoeft hier dus niet meer verplicht TV Max voor af te nemen. Om de Mediabox Next in bezit te krijgen kun je jouw abonnement hiervoor wijzigen. Zie hier onze pakketten. 

Wel is het van belang om rekening te houden met de punten die @anoniemforum benoemd. Mocht dit geen probleem zijn en het lukt niet met het bestellen dan geef je maar een gil. Dan regel ik het met alle liefde voor je. Laat mij dan vooral weten welk pakket jouw voorkeur heeft 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic