Hallo,
Is het ook mogelijk om Internet + TV binnen de looptijd van een jaarcontract over te laten zetten naar Internet Only? We kijken helemaal geen (live) TV meer.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nee dat zal niet gaan, je hebt niet voor niets een jaarafspraak gemaakt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nee dat zal niet gaan, je hebt niet voor niets een jaarafspraak gemaakt.
Als je je contract tussentijds aanpast, zal je toch voor de resterende tijd de volle mep moeten blijven betalen tot einde jaarcontract. Ik weet niet of je ook een welkomstkorting (of cadeau) hebt gekregen, maar dat komt dan ook meteen te vervallen.
Ik zit zelf ook te wachten tot mijn jaarcontract stopt om op internet only over te kunnen stappen. De keren dat ik de afgelopen 10 maanden live heb gekeken via Ziggo zijn op 1 hand te tellen.
Gewoon je contract uitzitten dus.
Helder, dan stop ik de Next Mini alvast weer in de doos en wachten we tot het einde van het jaarcontract.
Je hebt een opzegtermijn van 1 maand, dus wijzigen kan je doen 1 maand voordat het contract afloopt.
wel zou je het tv pakket kunnen downgrade naar tv start
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.