Hallo,
Ik heb een nieuw klantnummer en kan met mijn emailadres geen nieuw mijn ziggo account aanmaken omdat er al een ander met een oud klantnummer bestaan.
Kan het oude account verwijderd worden?
Lukt het aanmaken van je account of het verifiëren van je mobiele nummer niet? Of zie je nog oude gegevens? Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Neem contact met ons op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mijn ouder klantnummer staat achter mijn postcode.
Hiervoor kun je contact opnemen via de chat in dit topic.
Ik klik op chat met ons maar doet het niet ?
Heb zelfde probleem op ziggo app. Druk druk druk maar doet niks ?
Ik ervaar hetzelfde en vermoed dat dit komt doordat Ziggo op de achtergrond bezig is met wijzigingen aan de community. Kun je het morgen nogmaals proberen?
Goedemorgen @I.gun en een warm welkom op de Community,
Vervelend dat het niet wil vlotten m et het aanmaken van een Mijn Ziggo account! Goed dat je dus door middel van dit topic aan de bel trekt. Ik zie inderdaad dat het e-mailadres nog gekoppeld staat aan je oude klantnummer. Inmiddels heb ik ervoor gezorgd dat je het e-mailadres weer moet kunnen gebruiken om opnieuw een Mijn Ziggo account aan te maken i.c.m. het betreffende e-mailadres. Wil je kijken of het nu lukt?
@tobiastheebe en @I.gun dank voor jullie melding. De chatknop is inmiddels weer beschikbaar!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.