Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
I.gun
Level 1

Kan iemand mijn oude 'Mijn Ziggo' account verwijderen?

Hallo,

 

Ik heb een nieuw klantnummer en kan met mijn emailadres geen nieuw mijn ziggo account aanmaken omdat er al een ander met een oud klantnummer bestaan.

 

Kan het oude account verwijderd worden? 

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Gaat er iets mis met je Mijn Ziggo account?

Lukt het aanmaken van je account of het verifiëren van je mobiele nummer niet? Of zie je nog oude gegevens? Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Neem contact met ons op.

Chat met ons
6 Reacties 6
I.gun
Level 1
Topicstarter

Mijn ouder klantnummer staat achter mijn postcode.

tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Hiervoor kun je contact opnemen via de chat in dit topic.

I.gun
Level 1
Topicstarter

Ik klik op chat met ons maar doet het niet ? 

Heb zelfde probleem op ziggo app. Druk druk druk maar doet niks ? 

tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Ik ervaar hetzelfde en vermoed dat dit komt doordat Ziggo op de achtergrond bezig is met wijzigingen aan de community. Kun je het morgen nogmaals proberen?

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @I.gun en een warm welkom op de Community,

Vervelend dat het niet wil vlotten m et het aanmaken van een Mijn Ziggo account! Goed dat je dus door middel van dit topic aan de bel trekt. Ik zie inderdaad dat het e-mailadres nog gekoppeld staat aan je oude klantnummer. Inmiddels heb ik ervoor gezorgd dat je het e-mailadres weer moet kunnen gebruiken om opnieuw een Mijn Ziggo account aan te maken i.c.m. het betreffende e-mailadres. Wil je kijken of het nu lukt? 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

@tobiastheebe en @I.gun dank voor jullie melding. De chatknop is inmiddels weer beschikbaar!