1
Vraag
2
Reacties
Mooggie

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan geen nieuw account aanmaken

Goedemiddag,

 

Een tijdje terug ben ik verhuisd waarbij ik op het nieuwe adres een nieuwe Ziggo aansluiting heb aangevraagd.

 

Ik probeer al een tijdje een nieuw account te registreren op het nieuwe adres, maar dit lukt niet omdat mijn oude account nog actief is op het oude adres (beide accounts hebben hetzelfde e-mailadres).

 

Graag wil ik dat het oude account van het oude adres waar ik allang niet meer woon wordt verwijderd, zodat ik alsnog een account voor mijn nieuwe Ziggo aansluiting op mijn nieuwe adres kan registreren.

 

Uiteraard wil ik hierbij geen opgeslagen e-mails kwijtraken.

 

Alvast bedankt!

 

Mooggie

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Dat kan helaas niet aangepast worden @Mooggie. Wat wel kan is dat we het oude Ziggo account verwijderen, het mailadres kan je vervolgens gebruiken om voor het nieuwe account te registreren. Zal ik dat in orde maken? 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Hier zal een Ziggo moderator wel iets mee kunnen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je huidige postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met je oude tussen haakjes erachter met oud abonnement ervoor, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

De voorgeschiedenis: Re: Oud e-mail adres overzetten? - Ziggo Community

 

Maud van Ziggo: "@Mooggie, ik zie dat wij het e-mailadres al omgehangen hebben naar je nieuwe adres gegevens .

 Je hebt alleen nog geen Mijn Ziggo account aangemaakt voor je nieuwe klantnummer. Hier kun je je registeren voor Mijn Ziggo. Dan staat dat e-mailadres ook onder die gegevens. "

Mooggie
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Iedere keer als ik een nieuwe account probeer aan te maken dan krijg ik onderstaande melding.

 

Het oude account moet eerst worden verwijderd dus. Ik wel namelijk wel gewoon mijn oude e-mail adres gebruiken bij mijn nieuwe account.

 

******************************************************************

Er bestaat al een account met dit e-mailadres. Check welke optie bij jouw situatie past. Dan helpen we je verder.

1. Je hebt al een Mijn Ziggo account

Maak dan voor dit Ziggo klantnummer een nieuw account aan met een ander e-mailadres.

2. Je bent ook Vodafone klant

Log in op My Vodafone en kies voor mijn account - account uitbreiden en Ziggo toevoegen.

Als je je Vodafone en Ziggo account samenvoegt, dan heb je daarna nog maar 1 login voor beide omgevingen. Handig toch?

Aparte accounts houden
Wil je graag 2 losse accounts? Geen probleem. Maak dan een nieuw account aan met een ander e-mailadres dan dat waarmee je inlogt op My Vodafone.

3. Je hebt nog helemaal geen My Vodafone of Mijn Ziggo account waarmee je inlogt met deze e-mail

Misschien bestaat er toch al een account. Dit kun je eenvoudig controleren door je gebruikersnaam op te vragen. Geen succes? Dan gaat er iets anders mis. We kunnen je dan beter helpen als je even contact met ons opneemt.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Mooggie
Het klopt dat je niet voor beide accounts hetzelfde e-mailadres kunt hebben. Nu het oude abonnement niet meer in gebruik is zou ik inderdaad zeggen, laten we die verwijderen. Maar ik zie dat daar ook een aantal My Vodafone accounts aan gekoppeld zijn. Wil je die eerst laten staan?

Mooggie
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb inderdaad twee My Vodafone accounts en deze wil ik uiteindelijk koppelen aan mijn nieuwe Ziggo account. 

 

Kan ik het e-mail adres van mijn oude Ziggo account niet aanpassen naar '***vervallen@casema.nl' o.i.d.?

 

Zodat ik daarna een nieuw Ziggo account kan aanmaken met mijn oude e-mail adres en daar de twee My Vodafone accounts aan koppelen.

 

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Dat kan helaas niet aangepast worden @Mooggie. Wat wel kan is dat we het oude Ziggo account verwijderen, het mailadres kan je vervolgens gebruiken om voor het nieuwe account te registreren. Zal ik dat in orde maken? 

Mooggie
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Als je dat zou willen doen graag.

 

Alvast bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic