1
Vraag
2
Reacties
MichelMid

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan geen Mijn Ziggo account aanmaken met nieuw klantnummer

Hoi, ik kan geen account aanmaken met mijn nieuwe klantnummer. Ik was voorheen klant en dat account bestaat nog. Ik ben nu opnieuw klant maar ik kan op hetzelfde emailadres geen nieuw account aanmaken. Ik kan mijn nieuwe abonnent ook niet toevoegen aan mijn oude account. Maar als ik een ander emailadres gebruik krijg ik de melding "Dit product hoort al bij een ander online account. Log in met dat account en je kunt verder". Maar ik weet niet welk account dat is. Kan mijn oude account verwijderd worden of kan e.e.a. gereset worden?

Oplossingen

Lukt het registreren van je Mijn Ziggo account niet of krijg je oude gegevens te zien?

Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Houd je gegevens bij de hand en neem contact met ons op.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4590Posts
  • 379Oplossingen
  • 1878Likes

@MichelMid we komen er wel, dankje voor de aanvulling.

Voor de zekerheid is nu het hele profiel van je Mijn Ziggo welke hier bekend was, weggehaald.

Maak dan aub over enkele uren opnieuw een account aan via deze stappen en met je nieuwe klantnummer. Wis vooraf wel even je cache en cookies. Dan moet het goedkomen!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24316Posts
  • 1065Oplossingen
  • 7809Likes

@MichelMid 

Als er nog een oud account actief is, kan je inderdaad geen nieuwe aanmaken.

Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo Moderator, deze komt via dit topic dan langs een deze dagen en neem contact hier op. Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.

Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken, en uw sneller helpen.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4590Posts
  • 379Oplossingen
  • 1878Likes

@MichelMid goed dat je het vraagt want inderdaad, ik zie dat dit vaker voorkomt. Daar kunnen we zeker mee helpen.

Ik zie op je e-mailadres een inlogpoging van gisteren, mag ik aannemen dat het alsnog gelukt is? Zo niet, laat aub in je profielgegevens (dat is privé) je e-mailadres achter welke je wil gebruiken maar elders nog actief zou staan. Dan regelen we dit voor je!

MichelMid
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Jacob, nee, het is niet gelukt. Ik kan wel inloggen maar dan kom ik bij mijn oude klantgegevens. Ik wil graag het emailadres blijven gebruiken dat in mijn profiel staat. Ik weet ook niet wat het 'andere online account zou zijn'. Thanks!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77388Posts
  • 5254Oplossingen
  • 22978Likes

@MichelMid Je emailadres is nu nog gekoppeld aan je oude Mijn Ziggo.

Als je een nieuw abonnement bij Ziggo hebt, dan heb je een nieuw klantnummer.
Daarmee moet je een nieuw Mijn Ziggo maken met een ander emailadres dan je oude Mijn Ziggo en dan zie je je abonnement en de emailadressen die je kunt gebruiken.

https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract 

Wil je hetzelfde emailadres gebruiken als bij je oude Mijn Ziggo, dan moet dat losgekoppeld worden uit je oude Mijn Ziggo, dat kan een Ziggo forum medewerker voor je doen.

Laat het hier weten.

Je oude Mijn Ziggo en de daar aangemaakte emailadressen zullen verdwijnen in de loop van de tijd.

MichelMid
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Bert, dat is dus het punt. Als ik een ander emailadres gebruik om een nieuw account aan te maken krijg ik de melding "Dit product hoort al bij een ander online account. Log in met dat account en je kunt verder". Maar ik weet niet welk account dat is. Wat mij betreft wordt mijn emailadres dat in mijn profiel staat losgekoppeld van mijn ouder abonnement. Maar dan nog weet ik niet of ik een nieuw account kan aanmaken omdat ik dus die melding krijg. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4590Posts
  • 379Oplossingen
  • 1878Likes

@MichelMid we komen er wel, dankje voor de aanvulling.

Voor de zekerheid is nu het hele profiel van je Mijn Ziggo welke hier bekend was, weggehaald.

Maak dan aub over enkele uren opnieuw een account aan via deze stappen en met je nieuwe klantnummer. Wis vooraf wel even je cache en cookies. Dan moet het goedkomen!

MichelMid
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gelukt! Bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic