1
Vraag
2
Reacties
Piet vd Vooren

Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

Kan een nieuw modem/pakket bezorgd worden op een ander adres?

Ik verzorg sinds enige tijd de administratie e.d. voor een oude tante van me (bijna 98 jaar). Ze heeft het tv-abonnement bij Ziggo (DVB-C), maar het internet- en vaste telefonie-abonnement bij een andere provider. Ik heb nu voor haar geregeld dat ze op 31 mei ook met internet en vaste telefonie overgaat naar Ziggo. Daarvoor zal ze volgende week een modem van Ziggo ontvangen.

Ik zou willen informeren of het mogelijk is dat het modem niet bij haar, maar op mijn adres bezorgd wordt. Mijn tante is slechtziend, slechthorend en slecht ter been, dus het is beter als het modem niet bij haar maar bij mij bezorgd wordt.

Ik hoor graag of dit mogelijk is.

Piet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5999Posts
  • 710Oplossingen
  • 2544Likes

Goedemiddag @Piet vd Vooren 

Dank voor de aanvullende informatie.

Ik heb de bestelling erbij gepakt, maar kan helaas het bezorg adres niet wijzigen. 

Alleen aan de start van een bestelling kan er een afwijkend adres worden ingevoerd, dit kan nu achteraf helaas niet meer.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77350Posts
  • 5252Oplossingen
  • 22953Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de mogelijke stappen te zetten.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4590Posts
  • 379Oplossingen
  • 1875Likes

@Piet vd Vooren wat lief dat je haar even helpt! Top!

En leuk dat ze nu alles bij ons afneemt, dat is altijd goed, zullen we maar zeggen. En ik kijk graag me je mee hoor. Wil je in de persoonlijke informatie van je profiel (dat is privé) de gegevens van je tante noteren zoals het klantnummer en een ordernummer? Misschien is de aanvraag aan te passen.

Dank alvast!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77350Posts
  • 5252Oplossingen
  • 22953Likes

Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10123Posts
  • 594Oplossingen
  • 2855Likes

zover ik weet is het niet mogelijk om op een ander adres dan het abonnement  adres te laten bezorgen,

wel kan het op een post nl afhaalpunt bezorgt worden

Piet vd Vooren
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

@Jacob Hoi Jacob,

Ik heb de gevraagde gegevens vermeld in de persoonlijke informatie van mijn profiel.

Ik hoor graag van je of het gaat lukken!

Piet. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5999Posts
  • 710Oplossingen
  • 2544Likes

Goedemiddag @Piet vd Vooren 

Dank voor de aanvullende informatie.

Ik heb de bestelling erbij gepakt, maar kan helaas het bezorg adres niet wijzigen. 

Alleen aan de start van een bestelling kan er een afwijkend adres worden ingevoerd, dit kan nu achteraf helaas niet meer.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77350Posts
  • 5252Oplossingen
  • 22953Likes

@Piet vd Vooren Als je ziet dat PostNL gaat bezorgen, dan kun je aangeven dat het pakket naar een pakketpunt gebracht kan worden.

Pakket op ander moment of bij PostNL-punt bezorgen | PostNL

Piet vd Vooren
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

@Jamyla en @Bert,

Dank voor de informatie.

Piet.

Piet vd Vooren
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

@Jacob @Jamyla We hebben een groot probleem.

Vandaag zou het modem door PostNL bij mijn tante bezorgd worden. Zojuist heb ik in de PostNL-app bericht ontvangen dat het modem bezorgd zou zijn, maar zowel bij mijn tante als bij de buren in de straat is niets bezorgd. Het is dus een raadsel waar het pakket nu is.

Omdat mijn tante vandaag zou overstappen naar Ziggo, bestaat dus het risico dat haar internet- en vaste telefonie-aansluiting bij haar vorige provider wordt afgesloten. Daardoor zou mijn tante zonder telefoon komen te zitten, maar daarover loopt ook haar persoonsalarmering. Dat is natuurlijk uiterst ongewenst voor een slechtziend en slechthorend iemand van bijna 98 jaar.

Hoe lossen we dit probleem zo snel mogelijk op, Ziggo?

Piet.

MR_CHIP

Level 19
  • 12739Posts
  • 138Oplossingen
  • 4297Likes

zolang het modem niet online komt blijf als goed is de oude aansluiting behouden als je gebruik maakt van de overstapservice?

Piet vd Vooren
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

@MR_CHIP Dat is in ieder geval een pak van mijn hart!

Maar toch nog goed nieuws @Jacob en @Jamyla : zojuist staat de pakketbezorger van PostNL alsnog met het pakket voor de deur. Het was hem een raadsel waarom ik twee uur geleden bericht heb gekregen dat het pakket al zou zijn bezorgd. Ondertussen had ik al de halve wijk afgelopen om te vragen of het pakket soms daar bezorgd was...

Enfin, eind goed al goed.

Piet.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5449Posts
  • 509Oplossingen
  • 1816Likes

Hi @Piet vd Vooren 

Nou, dit is mij ook een raadsel. Wat een gedoe zal dit gisteren geweest! Heel fijn om te horen dat het modem nu toch gewoon terecht is. 

Piet vd Vooren
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

@Rikst Dat was inderdaad even paniek gisteren!

Zou het overigens een idee zijn als Ziggo nieuwe apparatuur niet pas op de dag dat een abonnement ingaat laat bezorgen, maar een of twee dagen eerder? Dan heeft pakketbezorger PostNL wat meer speelruimte om te bezorgen en een abonnee wat meer speelruimte om het een en ander te installeren. Andere providers bezorgen nieuwe apparatuur ook een paar dagen eerder.

Piet.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5449Posts
  • 509Oplossingen
  • 1816Likes

Dank voor je suggestie @Piet vd Vooren Toezeggingen hierover kan ik niet doen, maar ik zet het intern door!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic