Arjan_3

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Kan abonnement niet wijzigen via MijnZiggo

Hallo,

 

Het is al maanden zo dat ik mijn abonnement niet kan wijzigen in MijnZiggo.

 

Ik zou graag op mijn gemak online, dus zonder zonder te bellen met de klantenservice wijzigingen in mijn abonnement willen doorvoeren!

 

Groet, Arjan

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Arjan_3
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

@Lotte 

Ik kan nu weer mijn abonnement wijzigen in de app en op MijnZiggo. 
Bedankt Lotte!

Bekijk in context

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Thanks voor het doorgeven, @wimj12 en @Bert. Ik moet wel even nog om een verduidelijking vragen, want in het topic zelf raakt het wat in de war. Er gaan namelijk 2 problemen rond. 

1. Het wijzigen binnen Mijn Ziggo dat niet werkt

2. Het inloggen in Mijn Ziggo waarop je een bad request melding krijgt

 

@Bert heeft nu duidelijk te maken met probleem nummer 1. Dit probleem is bij ons bekend en staat ook op de Incidenten lijst. Alleen wanneer je daadwerkelijk een bestelling wilt doorvoeren, hebben we hier een workaround voor. Daar kan ik je dan bij helpen. 

 

Probleem 2 daarin tegen is niet bekend. Hebben we daar ook nog mee te maken in Chrome en/of Edge? Want dan kan ik dat uitzetten.

Bekijk in context

34 Reacties 34
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Ik en een aantal anderen hebben hetzelfde, Ziggo is aan het zoeken waar het misgaat.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Arjan_3 Het probleem is nog steeds in onderzoek. Er is onlangs een workaround gepubliceerd waarmee we het probleem kunnen oplossen. Wil je proberen of het nu wel lukt om je abonnement te wijzigen? 

 

 

@Bert Als het goed is moet het bij jou ook weer werken. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Lotte Ik vermoed dat er nu een storing is, ik krijg deze foutmelding na inloggen in Mijn Ziggo:

Bert_0-1628151412383.png

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Lotte En bij een nieuwe poging om in te loggen:

 

Bert_0-1628151497999.png

 

Danny2020

Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Lol, ik heb ook een verkeerd scherm bij wijzigen abonnement. Heb nu 600 mb max en tv max...

Danny2020_0-1628152300618.png

 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Bert Ik zet dit even door! 

 

 

@Danny2020 Staat je pakket wel goed in mijn Ziggo of ontbreekt ook daar het internet pakket? 

Danny2020

Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

@Lotte in mijn Ziggo staat wel alles zoals het hoort en is.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Lotte Ik kan nu weer inloggen en als ik op -Wijzig je abonnement- klik krijg ik onderstaande pagina, ook na Pagina verversen.

 

Bert_0-1628159577057.png

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Lotte In de Mijn Ziggo app krijg ik deze pagina.

 

1111.png

Arjan_3
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

@Lotte 

Ik kan nu weer mijn abonnement wijzigen in de app en op MijnZiggo. 
Bedankt Lotte!

wimj12

Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Deze krijg ik ook.

Ik heb een TV only abonnement.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Lotte Weer opnieuw bij inloggen in Mijn Ziggo:

 

Ook na cookies verwijderen en opnieuw inloggen.

 

Bert_0-1628242654318.png

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Heel fijn dat het is gelukt @Arjan_3! Thanks voor het laten weten hiervan!

@wimj12 en @Bert vervelend dat jullie nog wel deze 400 Bad Request melding zien. Mogelijk is het een browser probleem, we krijgen hier deze melding ook in de Chrome en Safari browser. In Edge lijkt het wel goed te werken, kunnen jullie dit bevestigen? Dan zetten we dat graag door naar de afdeling die dit onderzoekt 🙂

wimj12

Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nee, Edge doet het ook niet: “Hmm, we kunnen de pagina niet vinden”.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Erik P Ik gebruik alleen Windows Pro met Edge geheel geupdate en het is in de Mijn Ziggo app ook niet mogelijk om iets wijzigen.

 

Bert_0-1628274800165.png

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

We zijn aan deze kant ook nog even op onderzoek gegaan, maar ik kan dit probleem dus zelf ook niet reproduceren @Bert en @wimj12. Ervaren jullie beide dit probleem nog steeds (ook in Edge)? 

wimj12

Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja, nog steeds. Edge, Windows 10Pro. Engelstalig. Zelfde melding als Bert.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Marije 10-08-2021 10.50 uur.

Inloggen in Mijn Ziggo via Windows 10 Pro met Edge (ik gebruik alleen Edge) volledig geüpdate en alles standaard draaiend zonder blokkers of antivirus van derden.

Producten -> Wijzig je abonnement, ook na Verversen:

 

Bert_0-1628585468583.png

 

Android 10 volledig geüpdate, geen blokkers of antivirus.

Mijn Ziggo app -> Producten -> Je abonnement wijzigen, ook na Verversen:

 

Bert_1-1628585821196.png

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Thanks voor het doorgeven, @wimj12 en @Bert. Ik moet wel even nog om een verduidelijking vragen, want in het topic zelf raakt het wat in de war. Er gaan namelijk 2 problemen rond. 

1. Het wijzigen binnen Mijn Ziggo dat niet werkt

2. Het inloggen in Mijn Ziggo waarop je een bad request melding krijgt

 

@Bert heeft nu duidelijk te maken met probleem nummer 1. Dit probleem is bij ons bekend en staat ook op de Incidenten lijst. Alleen wanneer je daadwerkelijk een bestelling wilt doorvoeren, hebben we hier een workaround voor. Daar kan ik je dan bij helpen. 

 

Probleem 2 daarin tegen is niet bekend. Hebben we daar ook nog mee te maken in Chrome en/of Edge? Want dan kan ik dat uitzetten.

Uitgelicht topic