1
Vraag
2
Reacties
lydjen

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Kan abonnement niet wijzigen via Mijn Ziggo

Ik kan nog steeds niet mijn abonnement wijzigen via mijn Ziggo ,dit duurt nu al ruim 1jaar

heel fijn dat ziggo zo met een klant mee denkt.

dit is een waard

26 Reacties 26
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64944Posts
  • 4545Oplossingen
  • 17496Likes

@Ferdinand1960  schreef:

En dat je dan opnieuw voor 1 jaar aan vast zit en dit wordt vaak niet bij verteld, hoe dan ook.

Een wijziging van een abonnement via het reguliere bestelproces geeft geen verlenging van je abonnement.

Dat was alleen een poosje het geval als je overging op een nieuwe next en dit werd duidelijk gecommuniceerd in de bestelling mail.

pox-ie

Level 10
Expert
  • 411Posts
  • 8Oplossingen
  • 124Likes

@Bert  ik kan inmiddels wel weer bij mijn email accounts zie ik.. Maar ik heb al een gmail account aangemaakt voor mijn zoon, dus dat hoeft nu niet meer.

@Carlien wat je voor me kan betekenen??  De "aanbieding" die ik van de retentie afdeling van ziggo kreeg, nl 6 mnd €20 korting en 6 mnd gratis movies xl, samen zo'n €180,-  .. maak daar €10,- korting per maand van voor de periode van 1 jaar, ZONDER een jaarcontract, en dan ben ik blij(er) . Dan hoef ik niet te puzzelen met abbonementen en prijzen te vergelijken met andere zender/internet-pakketten en providers.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3232Posts
  • 584Oplossingen
  • 776Likes

Fijn dat je weer bij email accounts kan @pox-ie! Over de aanbieding heb ik minder goed nieuws, onder die voorwaarden kunnen we helaas geen korting aanbieden. Een korting is altijd in combinatie met een nieuw jaarcontract. 

Ferdinand1960

Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Onlangs kreeg mijn broer een mail van Ziggo met een leuke aanbieding, omdat hij trouwe klant is bij Ziggo. Hij kan namelijk 1 jaar lang gratis kijken naar film1 enz. Wat ben ik dan? Geen trouwe klant?! Ik heb me we bedenkingen hierover hoe Ziggo zijn spelletje speelt met de klanten. Dit mag ook eventjes gezegd worden of niet?

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64944Posts
  • 4545Oplossingen
  • 17496Likes

@Ferdinand1960 Je mag hier alles zeggen hier op dit forum, behalve als het persoonlijk beledigend wordt of taal gebruikt die niet op een openbaar forum past.

TIP: Als je een vraag of probleem hebt met iets, maak een eigen topic aan en kaap niet het topic van iemand anders om off-topic berichten te plaatsen.

Zie de huisregels: De huisregels van de Ziggo Community - Ziggo Community

Ferdinand1960

Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Blijkbaar had ik iets verkeerds gedaan volgens Bert. In dit geval sorry daarvoor. Ik zal verder hier ook geen gebruik van maken. Succes verder. 😫 (heb mijn bericht zojuist "gedempt" en hopelijk zien jullie dit bericht niet meer. Overigens had ik verder niemand persoonlijk beledigd.

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64944Posts
  • 4545Oplossingen
  • 17496Likes

@Ferdinand1960 "Blijkbaar had ik iets verkeerds gedaan volgens Bert."

Ik heb nergens het woord verkeerd of fout gebruikt.

Het enige is een verzoek om geen topics te gebruiken voor andere en off-topic onderwerpen en een eigen topic te beginnen en de mededeling dat je hier alles mag zeggen op dit forum.

Niet meer en niet minder.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic