1
Vraag
2
Reacties
lydjen

Level 3
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Kan abonnement niet wijzigen via Mijn Ziggo

Ik kan nog steeds niet mijn abonnement wijzigen via mijn Ziggo ,dit duurt nu al ruim 1jaar

heel fijn dat ziggo zo met een klant mee denkt.

dit is een waard

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
lydjen
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Ik wacht het af wat men er aan gaat doen ,dit duurt al veel te lang .

Bekijk in context

26 Reacties 26
Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

Na het weekend komt er een ziggo medewerker langs die zeker verder gaat helpen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@lydjen Hier hetzelfde, het is een diepliggend probleem in de software van Mijn Ziggo voor een kleine groep klanten.

Soms kan het opgelost worden door een moderator, soms blijft het wachten op nieuwe Mijn Ziggo software.

Maar dat duurt wel veel te lang.

 

Een Ziggo moderator kan eventueel een gewenste wijziging in het abonnement uitvoeren.

 

In je vorige topic heb je een uitleg gekregen over het probleem en heb je geen antwoord meer gegeven op de vraag van Monica en Jos van Ziggo:

 

"Ontzettend irritant natuurlijk dat dit probleem nog steeds speelt, goed dat je het aangeeft! Mijn collega Lotte heeft eerder met een omweg geprobeerd om het voor jou weer werkend te krijgen, dit was onsuccesvol begrijp ik. In dat geval is het helaas afwachten tot de structurele oplossing is doorgevoerd, ik durf je niet te zeggen hoe lang dat exact nog in beslag zal nemen. Tot die tijd helpen wij (of de klantenservice) je natuurlijk graag met eventuele aanpassingen. In ieder geval sorry voor het ongemak! "

 

"Heb je al duidelijk welke wijziging je door wil voeren? Dan kunnen wij het gelijk voor je regelen namelijk. Er is een soort omweggetje dat het probleem oplost. 
Het heeft te maken met een bepaalde synchronisatie in het bestelprogramma met de link die opent bij deze pagina. Daar wordt aan gewerkt om die structureel op te lossen, tot die tijd is eerst een handeling van een collega nodig. "

lydjen
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Hoi Bert

het probleem met ziggo is dat men bij de klanten services zegt dat je alles via mijn ziggo kan regelen ,maar helaas niet bij mij ik baal hier zo van dat ik van plan ben om mijn abonnement maar op te zeggen als men er op korte termijn niets aan doet ,komt mooi uit met de prijs verhoging 

maar bedankt voor je reactie .

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@lydjen Als het daar alleen van af hangt, weet ik niet of overstappen een juiste keuze is.

Het gras is niet altijd groener aan de overkant, zie de forums van de provider waar je naar toe wilt.

Ik zie hier alleen maar nog meer problemen bij de andere providers die hier internet en TV leveren.

 

Blijken er meer voordelen te zijn ten opzichte van Ziggo, dan is het misschien wel een goede keuze voor je.

lydjen
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Ik wacht het af wat men er aan gaat doen ,dit duurt al veel te lang .

Ferdinand1960

Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ook ik heb hetzelfde probleem en dit duurt al zo'n beetje 5 jaar lang! Het is niet de bedoeling dat Ziggo medewerker dit gaat aanpassen voor je. Klanten moet gewoon zelf kunnen regelen via mijn ZIGGO account en niet anders.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Ferdinand1960 5 jaar? De eerste meldingen kwamen begin vorig jaar op dit forum.

pox-ie

Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes

Ik kan ook al ruim 6 maanden niet bij mijn gegevens. Dit is gewoon belachelijk. Ik heb in een ander topic ook dit probleem aangegeven meer dan een maand geleden, en er wordt gewoon gezegd je wacht maar tot we met een oplossing komen... we zijn ermee bezig. Ja me hoela... Mijn " probleem" ligt gewoon onderop de stapel. Er wordt helemaal niet aan gewerkt. Je kan me niet vertellen dat een softwarematige fout niet is op te lossen in een paar dagen.. Ik wil een nieuwe mail aanmaken voor mijn zoon...ohnee wacht ...dat kan niet... Ik wil mijn telefoon opzeggen... ohnee kan ook niet. Ik wil wat extra zenders weghalen uit mijn pakket en vergelijken of ik misschien wat goedkoper ben dan... of misschien wel mijn internetsnelheid verhogen... niks kan.. Ik wil op mijn scherm iets zien om te vergelijken voordat ik een beslissing neem. En ik wil niet dat iemand aan de telefoon of een chat iets voor mij "regelt", dat wil ik zelf doen . Daar betaal ik toch voor.. daar adverteerd ziggo toch mee.. 24/7 service . yeh right

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

"Nog meer......."?

Sinds wanneer zijn de fora representatief voor de meerderheid van de klanten waar niks mis gaat?

Elke provider heeft zijn problemen dat zeker, deze van Ziggo is wel een heel hardnekkige en zeer vervelend, is de oorzaak wel bekend?

 

 

Ferdinand1960

Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee hoor, dit was veel eerder gaande en ik kan het weten en Ziggo zelf ook. Ik werd zelfs persoonlijk gebeld hierover en zelfs dit mocht toen helaas niet baten.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@pox-ie "Ik wil een nieuwe mail aanmaken voor mijn zoon...ohnee wacht ...dat kan niet..."

 

Begrijp ik dat heel Mijn Ziggo niet bij je werkt?

In dit topic gaat het erover dat alleen het abonnement niet te wijzigen is en dat is bij mij ook zo, maar ik kan wel de emails en de rest van de instellingen aanpassen en gebruiken.

Ferdinand1960

Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja dat wel, maar een groot deel dus niet. Ik kan zelf geen dingen/zaken regelen, zoals zenders enz. Wel kon ik streaming diensten bekijken en regelen en dit had ik onlangs zonder problemen met Viaplay kunnen doen en dit werkt dus wel goed. Maar bijvoorbeeld internet snelheden, kan ik zelf niet aanpassen enz.

Ferdinand1960

Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heel lang ja... maar ze doen er weinig goeds aan om dit problemen te verhelpen via Mijn Ziggo account. Jammer en vooral heel vervelend.

Ferdinand1960

Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja precies, je betaald hiervoor maar beschikt niet alle mogelijkheden via Mijn Ziggo account. Dit zou dus wel moeten. Problemen zijn al jaren gaande! Ik kan het weten en Ziggo zelf ook!

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @lydjen! Ik kan heel goed begrijpen dat het irritant is dat je zelf niks kunt wijzigen! Zoals @Bert en andere collega's al aangaven, kunnen wij wel wijzigingen voor je aanbrengen:

"Heb je al duidelijk welke wijziging je door wil voeren? Dan kunnen wij het gelijk voor je regelen namelijk. Er is een soort omweggetje dat het probleem oplost. 

Het heeft te maken met een bepaalde synchronisatie in het bestelprogramma met de link die opent bij deze pagina. Daar wordt aan gewerkt om die structureel op te lossen, tot die tijd is eerst een handeling van een collega nodig. "

@Ferdinand1960 begrijp ik goed dat je alles kunt wijzigen behalve je internetsnelheid? Want dat zouden wij dan kunnen doen op dezelfde manier als wat hierboven staat.

@pox-ie Natuurlijk wil je graag zelf wijzigingen aanbrengen, logisch! Omdat dat op dit moment niet gaat, kunnen wij wijzigingen aanbrengen zodat MijnZiggo ook weer goed komt te staan. Ook zoals hierboven staat. 

Laten jullie weten als wij iets voor jullie kunnen betekenen? 💪

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het gaat niet alleen om het kunnen wijzigen, ook de gevolgen inzien voor de maandlasten, dat moet nu via een omweg bijvoorbeeld net doen of je een nieuw abonnement afsluit.

Ferdinand1960

Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee, dit is juist NIET de bedoeling. Dat bedoelde ik ook precies, dat jullie dit bewust doen. Misschien om allerlei dingen aan te bieden, wat ook niet mag. Keuze bepaling ligt volledig aan de klanten tot beschikking. Zo zou dit moeten werken. Probleem wordt overigens hiermee NIET opgelost. Deze probleem is al jarenlang erkent door Ziggo zelf, maar geeft dit gewoonweg niet uit vrije handen bij de huidige klanten.

Ferdinand1960

Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

En dat je dan opnieuw voor 1 jaar aan vast zit en dit wordt vaak niet bij verteld, hoe dan ook.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"Dat bedoelde ik ook precies, dat jullie dit bewust doen."

Als dat bewust was, dan zou het bij alle klanten zo zijn.

De storing zit bij een kleine groep klanten.

Ook klanten die een abonnement hebben, wat niet meer bestaat, kunnen niet zelf in Mijn Ziggo het abonnement wijzigen, omdat het bestelsysteem die abonnementen niet meer kent en niet af kan melden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic