Wat rot om te lezen 😞 Ik heb het voor je nagevraagd en helaas is het ook bij deze foutmelding afwachten, het wordt in batches opgelost. Ik wil je daarom het advies geven om te blijven proberen via de Mijn Ziggo app.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Misschien kan een moderator hierin iets voor je betekenen.
Bedankt. Misschien dom maar ik weet niet wat een moderator is
Een moderator op de community heeft Ziggo bij zijn of haar naam staan en is dus Ziggo medewerker. Ze hebben meer mogelijkheden dan de reguliere helpdesk.
Je wilt waarschijnlijk graag F1 kijken. Moderators kunnen veel, maar geen wonderen verrichten.
Het moderatie-team heeft inmiddels een seintje gekregen. In het weekend is de bezetting minimaal.
Dank je wel.
Hey @Lambert48 en welkom op onze Community,
Krijg je op dit moment de melding 'We konden je gegevens niet ophalen' te zien? Als dit het geval is dan vind je hier het juiste antwoord van Alex. Mocht dit het probleem niet oplossen of je een andere foutmelding krijgen dan hoor ik het graag.
Dank je voor je reactie. Gisteren een melding Oeps er is iets misgegaan.
Melding dat ik mijn account moet activeren maar dat lukt niet. ook vandaag diverse keren geprobeerd.
De activatieknop reageert niet.
Goed dat je het blijft proberen. Zou je kunnen checken of je ditzelfde probleem ook ervaart als je de activatie uitvoert via de Mijn Ziggo app?
Al een paar keer op de app geprobeerd. Zelfde probleem
Wat rot om te lezen 😞 Ik heb het voor je nagevraagd en helaas is het ook bij deze foutmelding afwachten, het wordt in batches opgelost. Ik wil je daarom het advies geven om te blijven proberen via de Mijn Ziggo app.
Beste Mensen
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem.activatie via mijn ziggo lukt niet en blijft hangen .
Hoi Ik heb vandaag helaas hetzelfde probleem ,ik wilde viaplay activeren en hij blijft hangen helaas
Hey Snorrebaard. Ik ga je helpen! Waar loop je precies vast? Wat doe je en wat zie je? 🙂
Hoi hartelijk dank .het is reeds gelukt.niet via chrome niet via firefox niet via windows explorer maar met opera browser erg vreemd toch? Ik heb wel iets anders nu op kanaal 154 krijg ik zwart beeld maar wel ondertitels en geluid maar geen beeld rara hoe kan dat
@snorrebaard dat is altijd balen. Zap aub eens naar een ander kanaal, wacht een minuut en ga terug naar kanaal 154. Hoe is het dan?
Hoi op dit moment werkt het.ik moest er wel een dag op wachten.gewoon niets gedaan en toen was het oke.
@snorrebaard gelukkig, dat is goed nieuws!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.