1
Vraag
2
Reageer en help mee
Lambert48

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan Viaplay in mijn ziggo niet activeren

 
Uitgelicht
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5749Reacties
  • 596Oplossingen
  • 3369Likes

Wat rot om te lezen 😞 Ik heb het voor je nagevraagd en helaas is het ook bij deze foutmelding afwachten, het wordt in batches opgelost. Ik wil je daarom het advies geven om te blijven proberen via de Mijn Ziggo app. 

16 Reacties 16
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Misschien kan een moderator hierin iets voor je betekenen.

Lambert48
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt. Misschien dom maar ik weet niet wat een moderator is

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Een moderator op de community heeft Ziggo bij zijn of haar naam staan en is dus Ziggo medewerker. Ze hebben meer mogelijkheden dan de reguliere helpdesk.

Je wilt waarschijnlijk graag F1 kijken. Moderators kunnen veel, maar geen wonderen verrichten.

Het moderatie-team heeft inmiddels een seintje gekregen. In het weekend is de bezetting minimaal.

Lambert48
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5749Posts
  • 596Oplossingen
  • 3369Likes

Hey @Lambert48 en welkom op onze Community, 

Krijg je op dit moment de melding 'We konden je gegevens niet ophalen' te zien? Als dit het geval is dan vind je hier het juiste antwoord van Alex. Mocht dit het probleem niet oplossen of je een andere foutmelding krijgen dan hoor ik het graag. 

Lambert48
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je voor je reactie. Gisteren een melding Oeps er is iets misgegaan.

Melding dat ik mijn account moet activeren maar dat lukt niet. ook vandaag diverse keren geprobeerd.

De activatieknop reageert niet.

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5749Posts
  • 596Oplossingen
  • 3369Likes

Goed dat je het blijft proberen. Zou je kunnen checken of je ditzelfde probleem ook ervaart als je de activatie uitvoert via de Mijn Ziggo app? 

Lambert48
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al een paar keer op de app geprobeerd. Zelfde probleem

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5749Posts
  • 596Oplossingen
  • 3369Likes

Wat rot om te lezen 😞 Ik heb het voor je nagevraagd en helaas is het ook bij deze foutmelding afwachten, het wordt in batches opgelost. Ik wil je daarom het advies geven om te blijven proberen via de Mijn Ziggo app. 

snorrebaard

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Mensen

 

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem.activatie via mijn ziggo lukt niet en blijft hangen .

snorrebaard

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Ik heb vandaag helaas hetzelfde probleem ,ik wilde viaplay activeren en hij blijft hangen helaas

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14136Posts
  • 1180Oplossingen
  • 6193Likes

Hey Snorrebaard. Ik ga je helpen! Waar loop je precies vast? Wat doe je en wat zie je? 🙂 

snorrebaard

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi hartelijk dank .het is reeds gelukt.niet via chrome niet via firefox niet via windows explorer maar met opera browser erg vreemd toch? Ik heb wel iets anders nu op kanaal 154 krijg ik zwart beeld maar wel ondertitels en geluid maar geen beeld rara hoe kan dat

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4415Posts
  • 363Oplossingen
  • 1792Likes

@snorrebaard dat is altijd balen. Zap aub eens naar een ander kanaal, wacht een minuut en ga terug naar kanaal 154. Hoe is het dan? 

snorrebaard

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi op dit moment werkt het.ik moest er wel een dag op wachten.gewoon niets gedaan en toen was het oke.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4415Posts
  • 363Oplossingen
  • 1792Likes

@snorrebaard gelukkig, dat is goed nieuws! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic