Vraag
Reacties
Oplossing
Filpje bbrrrr
Level 2

Kadobon bol.com nog niet ontvangen

Zie mail die is bijgesloten 

• 1000018193.jpg

1000018193.jpg1000018193.jpg

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Filpje bbrrrr, een nieuw Ziggo abonnement met een mooi cadeau in de vorm van een Bol.com cadeaukaart ter waarde van € 450,00 dat klinkt goed. Hopelijk heb je al veel plezier van je Ziggo abonnement en werkt alles naar behoren. Maar dan nu die cadeaukaart nog! 
Ik zie deze kaart inderdaad bij je bestelling staan en zie ook dat je er al eerder contact over hebt gehad. Dan wordt het natuurlijk ook tijd dat je de kaart ontvangt, ik heb hier een case voor aangemaakt, je wordt over de voortgang op de hoogte gehouden. Laat je het ons weten als je de kaart hebt ontvangen of een reactie hebt gehad mbt de aangemaakte case? 

Bekijk in context

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Filpje bbrrrr

De mail werd inderdaad niet geaccepteerd op je eerste mailadres. Op je 2e is hij wel aangekomen. Op 6 mei om precies te zijn. We kunnen zien dat deze doorgekomen is. Het kan wel zijn dat deze na een bepaalde periode uit je spam-mailbox verwijderd is. Mijn collega heeft de bon vandaag opnieuw naar het 2e mailadres gestuurd. Wil je checken of je hem nu wel hebt (eventueel in spam, dus)? 

Bekijk in context

0 Kudos
8 Reacties 8
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Filpje bbrrrr, een nieuw Ziggo abonnement met een mooi cadeau in de vorm van een Bol.com cadeaukaart ter waarde van € 450,00 dat klinkt goed. Hopelijk heb je al veel plezier van je Ziggo abonnement en werkt alles naar behoren. Maar dan nu die cadeaukaart nog! 
Ik zie deze kaart inderdaad bij je bestelling staan en zie ook dat je er al eerder contact over hebt gehad. Dan wordt het natuurlijk ook tijd dat je de kaart ontvangt, ik heb hier een case voor aangemaakt, je wordt over de voortgang op de hoogte gehouden. Laat je het ons weten als je de kaart hebt ontvangen of een reactie hebt gehad mbt de aangemaakte case? 

0 Kudos
Filpje bbrrrr
Level 2
Topicstarter

Dat zou inderdaad super fijn zijn na zomer een lange tijd de bon te kunnen  ontvangen 😊

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Je wacht er al een tijdje op begrijp ik @Filpje bbrrrr maar je geduld wordt beloond want het voucher is nu opnieuw verstuurd naar het chello.nl e-mail adres. Ik zie dat er al vaker ( op 18 maart 2025, op 27 mei 2025 en op 28 mei 2025) een voucher is verstuurd naar dit chello.nl e-mail adres. De kans bestaat dat de vouchers in je spambox beland zijn, check deze vooral ook! 

0 Kudos
Filpje bbrrrr
Level 2
Topicstarter

Hij komt niet aan in *** dat is het probleem 

Daarom zou hij gestuurd worden op mijn Gmail ook bij jullie bekend en genoteerd 

**Moderator: E-mailadressen uit bericht verwijderd. Houd er rekening mee dat dit een openbare website is**

0 Kudos
Filpje bbrrrr
Level 2
Topicstarter

Ook niet in mijn Spam map komt hij niet.

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Filpje bbrrrr

De mail werd inderdaad niet geaccepteerd op je eerste mailadres. Op je 2e is hij wel aangekomen. Op 6 mei om precies te zijn. We kunnen zien dat deze doorgekomen is. Het kan wel zijn dat deze na een bepaalde periode uit je spam-mailbox verwijderd is. Mijn collega heeft de bon vandaag opnieuw naar het 2e mailadres gestuurd. Wil je checken of je hem nu wel hebt (eventueel in spam, dus)? 

0 Kudos
Filpje bbrrrr
Level 2
Topicstarter

Ja klopt is aangekomen fijn na zoveel tijd dank je 😄😁😊

Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Super! Geniet van de aankoop(aankopen) die je ermee gaat doen!