Hi @Filpje bbrrrr, een nieuw Ziggo abonnement met een mooi cadeau in de vorm van een Bol.com cadeaukaart ter waarde van € 450,00 dat klinkt goed. Hopelijk heb je al veel plezier van je Ziggo abonnement en werkt alles naar behoren. Maar dan nu die cadeaukaart nog!
Ik zie deze kaart inderdaad bij je bestelling staan en zie ook dat je er al eerder contact over hebt gehad. Dan wordt het natuurlijk ook tijd dat je de kaart ontvangt, ik heb hier een case voor aangemaakt, je wordt over de voortgang op de hoogte gehouden. Laat je het ons weten als je de kaart hebt ontvangen of een reactie hebt gehad mbt de aangemaakte case?
Hey @Filpje bbrrrr .
De mail werd inderdaad niet geaccepteerd op je eerste mailadres. Op je 2e is hij wel aangekomen. Op 6 mei om precies te zijn. We kunnen zien dat deze doorgekomen is. Het kan wel zijn dat deze na een bepaalde periode uit je spam-mailbox verwijderd is. Mijn collega heeft de bon vandaag opnieuw naar het 2e mailadres gestuurd. Wil je checken of je hem nu wel hebt (eventueel in spam, dus)?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Filpje bbrrrr, een nieuw Ziggo abonnement met een mooi cadeau in de vorm van een Bol.com cadeaukaart ter waarde van € 450,00 dat klinkt goed. Hopelijk heb je al veel plezier van je Ziggo abonnement en werkt alles naar behoren. Maar dan nu die cadeaukaart nog!
Ik zie deze kaart inderdaad bij je bestelling staan en zie ook dat je er al eerder contact over hebt gehad. Dan wordt het natuurlijk ook tijd dat je de kaart ontvangt, ik heb hier een case voor aangemaakt, je wordt over de voortgang op de hoogte gehouden. Laat je het ons weten als je de kaart hebt ontvangen of een reactie hebt gehad mbt de aangemaakte case?
Dat zou inderdaad super fijn zijn na zomer een lange tijd de bon te kunnen ontvangen 😊
Je wacht er al een tijdje op begrijp ik @Filpje bbrrrr maar je geduld wordt beloond want het voucher is nu opnieuw verstuurd naar het chello.nl e-mail adres. Ik zie dat er al vaker ( op 18 maart 2025, op 27 mei 2025 en op 28 mei 2025) een voucher is verstuurd naar dit chello.nl e-mail adres. De kans bestaat dat de vouchers in je spambox beland zijn, check deze vooral ook!
Hij komt niet aan in *** dat is het probleem
Daarom zou hij gestuurd worden op mijn Gmail ook bij jullie bekend en genoteerd
**Moderator: E-mailadressen uit bericht verwijderd. Houd er rekening mee dat dit een openbare website is**
Ook niet in mijn Spam map komt hij niet.
Hey @Filpje bbrrrr .
De mail werd inderdaad niet geaccepteerd op je eerste mailadres. Op je 2e is hij wel aangekomen. Op 6 mei om precies te zijn. We kunnen zien dat deze doorgekomen is. Het kan wel zijn dat deze na een bepaalde periode uit je spam-mailbox verwijderd is. Mijn collega heeft de bon vandaag opnieuw naar het 2e mailadres gestuurd. Wil je checken of je hem nu wel hebt (eventueel in spam, dus)?
Ja klopt is aangekomen fijn na zoveel tijd dank je 😄😁😊
Super! Geniet van de aankoop(aankopen) die je ermee gaat doen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.