Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
I already got a ziggo internet order in 27 January. And today the guy from ziggo come to my house and install the thing, but he need a ziggo account from me. I gave him the account for the “ziggo smart WiFi” app. But the app said that my email don’t have a internet subscription. I was really confuse cuz I only have that email. So I want to know what should I do can make my ziggo smart WiFi aap working.
Have you already created a My Ziggo account?
If not: Click here -> Een nieuw account - Ziggo
A subscription starts on the date of installation, sometimes it takes 24-48 hours before the underlying servers of My Ziggo have completely received all data and are linked to the subscription.
Have you already created a My Ziggo account?
If not: Click here -> Een nieuw account - Ziggo
A subscription starts on the date of installation, sometimes it takes 24-48 hours before the underlying servers of My Ziggo have completely received all data and are linked to the subscription.
Hi @Bin have you already created a My Ziggo account? Did it work with the Smart WiFi app also?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...