Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
fbq
Level 2

Je factuur na opzegging / niet te downloaden via Mijn Ziggo

Na opzegging heb ik een mail ontvangen met "bekijk factuur", maar deze heeft geen download knop oid.

Ik gewacht of iets misschien vertraagd zou doorkomen, maar het is nog steeds niet beschikbaar, jammer dat de factuur (in dit geval creditnota) niet gewoon bij de mail zat.

Komt dit vaker voor?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @fbq,

Dit is inderdaad een bekend probleem aan onze kant en er wordt gewerkt om dit anders in te regelen. Tot die tijd is het inderdaad niet mogelijk en helaas gaat het ook voor jou niet met terugwerkende kracht te downloaden zijn.

Als het goed is wordt in de e-mail wel het tegoedbedrag genoemd. Dit wordt binnen 3 weken teruggestort (vanaf 19 nov.) - Indien gewenst kan ik je de factuur via de Community (privébericht) toesturen.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @fbq,

Dit is inderdaad een bekend probleem aan onze kant en er wordt gewerkt om dit anders in te regelen. Tot die tijd is het inderdaad niet mogelijk en helaas gaat het ook voor jou niet met terugwerkende kracht te downloaden zijn.

Als het goed is wordt in de e-mail wel het tegoedbedrag genoemd. Dit wordt binnen 3 weken teruggestort (vanaf 19 nov.) - Indien gewenst kan ik je de factuur via de Community (privébericht) toesturen.

0 Kudos
Ga naar reactie
fbq
Level 2
Topicstarter

Bedankt voor je reactie Alex, het bedrag was inderdaad genoemd in de email en zou graag gebruik maken van je aanbod om de factuur per privebericht te sturen.

Alvast bedankt!

0 Kudos
Krista
Community Moderator
Community Moderator

Dat ga ik voor je regelen, @fbq. Hiervoor moeten we nog wel een verificatie doen. Wil je je geboortedatum en de laatste drie cijfers van het rekeningnummer dat bij ons bekend is, vermelden op je communityprofiel? Dit is alleen zichtbaar voor moderators. Geef je een seintje als het gelukt is? Dan maak ik het voor je in orde. 

0 Kudos
fbq
Level 2
Topicstarter

Hallo Krista,

Is het voldoende dat ik de gevraagde gegevens bij "Persoonlijke opmerkingen" heb geplaatst?

Als het anders moet, hoor ik het graag.

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @fbq

Dank je wel voor de gevraagde gegevens 🙂 Ik heb je inmiddels een privé bericht gestuurd met daarin de gevraagde informatie. Mocht je vragen hebben, voel je vrij die te stellen. 

0 Kudos