Na opzegging heb ik een mail ontvangen met "bekijk factuur", maar deze heeft geen download knop oid.
Ik gewacht of iets misschien vertraagd zou doorkomen, maar het is nog steeds niet beschikbaar, jammer dat de factuur (in dit geval creditnota) niet gewoon bij de mail zat.
Komt dit vaker voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @fbq,
Dit is inderdaad een bekend probleem aan onze kant en er wordt gewerkt om dit anders in te regelen. Tot die tijd is het inderdaad niet mogelijk en helaas gaat het ook voor jou niet met terugwerkende kracht te downloaden zijn.
Als het goed is wordt in de e-mail wel het tegoedbedrag genoemd. Dit wordt binnen 3 weken teruggestort (vanaf 19 nov.) - Indien gewenst kan ik je de factuur via de Community (privébericht) toesturen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @fbq,
Dit is inderdaad een bekend probleem aan onze kant en er wordt gewerkt om dit anders in te regelen. Tot die tijd is het inderdaad niet mogelijk en helaas gaat het ook voor jou niet met terugwerkende kracht te downloaden zijn.
Als het goed is wordt in de e-mail wel het tegoedbedrag genoemd. Dit wordt binnen 3 weken teruggestort (vanaf 19 nov.) - Indien gewenst kan ik je de factuur via de Community (privébericht) toesturen.
Bedankt voor je reactie Alex, het bedrag was inderdaad genoemd in de email en zou graag gebruik maken van je aanbod om de factuur per privebericht te sturen.
Alvast bedankt!
Dat ga ik voor je regelen, @fbq. Hiervoor moeten we nog wel een verificatie doen. Wil je je geboortedatum en de laatste drie cijfers van het rekeningnummer dat bij ons bekend is, vermelden op je communityprofiel? Dit is alleen zichtbaar voor moderators. Geef je een seintje als het gelukt is? Dan maak ik het voor je in orde.
Hallo Krista,
Is het voldoende dat ik de gevraagde gegevens bij "Persoonlijke opmerkingen" heb geplaatst?
Als het anders moet, hoor ik het graag.
Goedemiddag @fbq,
Dank je wel voor de gevraagde gegevens 🙂 Ik heb je inmiddels een privé bericht gestuurd met daarin de gevraagde informatie. Mocht je vragen hebben, voel je vrij die te stellen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.