We have had an unfortunate experience with Ziggo and we have stopped the subscription within the 14 days cooling off period in October 2024 and then again in November 2024, which we got email confirmation on.
Now we have just received another 2 invoices from Ziggo to be debited in February.
My question is - how do I make Ziggo understand that this subscription is not active?
I am completely at a loss here and calling them does not seem to progress anything.
Please help.
Best,
Steffen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators regelmatig in ieder topic langs komen. Ze zijn te herkennen aan de "Community Moderator" toevoeging achter hun forum naam.
Om u te helpen, hebben de Ziggo mods natuurlijk wel uw Ziggo gegevens nodig. Dus zet ( als u dat nog niet gedaan heeft ) uw postcode en huisnummer in uw forum profiel, hiermee kan een mod uw gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.
Zolang u een bewijs hebt, dat u hebt opgezegd gedurende de 14 dagen bedenktijd in oktober 2024 ( en/of Ziggo dat heeft vermeld in uw account log ), dan geldt die datum/tijdstip. Hebt u alleen een bewijs van uw opzeggen van november, dan kan één en ander wat moeilijker worden in verband met een eventuele afkoop. Maar ook dan zou een Ziggo mod dit voor u kunnen oplossen.
Misschien kan de helpdesk ( tst 1200 ) u hiermee helpen, maar in dit soort situaties zou ik hun niet bellen.
Een Ziggo mod heeft meer mogelijkheden kan u hiermee wel helpen. Wacht u totdat er één langs komt en zodra deze uw vraag gaat behandelen zal hij/zij zich hier melden.
Hi @Steffen_Jokinen,
Of course, you don't have to pay for a subscription that doesn't work for you! Good that you contacted us. All invoices have now been reimbursed. You will also receive €23.67 back from us. This will be automatically deposited into your account within four weeks.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.