1
Vraag
2
Reacties
jndehond

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is mijn @home e-mail gekoppeld aan Ziggo?

Wie kan mij helpen ? Hoe kom ik erachter of mijn @Home e-mail is gekoppeld aan Ziggo?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een @Home.nl email kan alleen bij Ziggo zijn.

Kijk in Mijn Ziggo onder Producten => Internet => naar benden scrollen tot de de emailadressen zit die gekoppeld zijn aan je huidige Mijn Ziggo.

 

Heb je ooit eerder een abonnement gehad onder een ander klantnummer, dan is dat @Home.nl mogelijk gekoppeld aan een oud Mijn Ziggo.

 

Weet je zeker dat het bij je huidige klantnummer en Mijn Ziggo hoort en je kunt het niet vinden in Mijn Ziggo, vul dan jet emailadres in achter je huisnummer, dan kan een Ziggo moderator kijken of dit emailadres te voorschijn kan komen in je huidige Mijn Ziggo.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een @Home.nl email kan alleen bij Ziggo zijn.

Kijk in Mijn Ziggo onder Producten => Internet => naar benden scrollen tot de de emailadressen zit die gekoppeld zijn aan je huidige Mijn Ziggo.

 

Heb je ooit eerder een abonnement gehad onder een ander klantnummer, dan is dat @Home.nl mogelijk gekoppeld aan een oud Mijn Ziggo.

 

Weet je zeker dat het bij je huidige klantnummer en Mijn Ziggo hoort en je kunt het niet vinden in Mijn Ziggo, vul dan jet emailadres in achter je huisnummer, dan kan een Ziggo moderator kijken of dit emailadres te voorschijn kan komen in je huidige Mijn Ziggo.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic