Wij missen de facturen van 2022. Online op Mijn Ziggo worden er slechts 18 maanden aan facturen bewaard. We hebben Ziggo gebeld, maar zij zeggen dat ze ons niet kunnen helpen. We hebben gevraagd om het e-mailadres van de boekhoud- of administratieve afdeling, maar kregen alleen klantenservice@ziggo.nl - niemand reageert. Volgens de wet van de Belastingdienst (https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/btw/administrat...) moet alle administratie in Nederland 7 jaar worden bewaard, dus Ziggo zou de facturen moeten hebben. Heeft iemand een idee hoe we de kopieën kunnen krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @AZ Home! We hebben gekeken, alleen is het niet mogelijk de facturen van 2022 toe te sturen. Ook wij hebben de facturen ouder dan 18 maand niet beschikbaar. Sorry, deze kunnen wij niet meer aanleveren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als eerste: Heb je een Ziggo consumenten abonnement of een Ziggo zakelijk abonnement?
Daarvan is afhankelijk waar je precies moet zijn.
Waarschijnlijk zullen ze ze nog wel hebben, alleen die 7 jaar bewaartermijn die jij noemt is voor de Ziggo eigen belasting administratie, niet voor die van jou of anderen, dat had je in principe zelf moeten regelen.
Het zou hetzelfde zijn als jij bij je supermarkt binnenloopt en een bonnetje van 6 jaar geleden opvraagt, dat kun je echt vergeten.
Maar wie weet zijn ze nog ergens op te vragen, zie ook reactie van Bert.
Ziggo zakelijk
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de stappen te zetten die hier mogelijk zijn, dit de consumentenkant van Ziggo, maar wie weet.
hartelijk bedankt!
Hi @AZ Home !
Daar duik ik graag voor je in! Gaat het om de facturen van geheel 2022 of specifieke maanden?
Wil je onder je Ziggo Community profiel je postcode en huisnummer plaatsen? Deze informatie is alleen zichtbaar voor Ziggo moderators.
Dan kan ik het erbij pakken, hoor het graag van je!
Hoi Dennis,
Bedankt voor uw antwoord. Ik heb mijn postcode en huisnummer toegevoegd. Ik heb geheel 2022 nodig.
Hartelijk bedankt!
Dag @AZ Home! We hebben gekeken, alleen is het niet mogelijk de facturen van 2022 toe te sturen. Ook wij hebben de facturen ouder dan 18 maand niet beschikbaar. Sorry, deze kunnen wij niet meer aanleveren.
Goedemiddag,
Zou u mij ook kunnen helpen om aan facturen van jan 2023 tm aug 2023 te komen?
Alvast bedankt.
Hoi en welkom, zoals hierboven aangegeven is het helaas niet mogelijk om facturen ouder dan 18 maanden nog op te vragen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.