Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Peet72
Level 1

Is het mogelijk om de incassodatum de wijzigen?

Goedenavond! Is het mogelijk om de incassodatum een week op te schuiven? Of moet ik daarvoor bellen?

 

Hartelijke groet,

Petra 

0 Kudos
Oplossingen

Wil jij graag je incassodatum wijzigen?

Bespreek de mogelijkheden met één van onze medewerkers. Zit er een geschikt moment bij? Dan passen ze het voor je aan.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Mooi dat het bij jullie al is gelukt @Peet72 en @rms1! Fijn weekend.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
rms1
Level 5

Hallo, ik heb deze vraag ook. Graag de 26e van de maand als dat mogelijk is. Ik hoor graag of dat langs deze weg mogelijk is, dank alvast. Rms1

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Het is langs deze weg mogelijk.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar jullie vraag te kijken.

0 Kudos
rms1
Level 5

Fijn als dat zo kan, merci Bert!

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Mooi dat het bij jullie al is gelukt @Peet72 en @rms1! Fijn weekend.

Peet72
Level 1
Topicstarter

Bedankt voor het regelen Rikst!

CharlyB
Level 1

Hoi! Graag bij mij ook de 26e😁😁

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb het ook voor jou geregeld, @CharlyB. Nog wel een kleine toevoeging voor jou en @rms1, we hebben geen vaste incasso datum maar schrijven af op of rond een datum. Exact de 26e kan ik dus niet garanderen, maar het is in ieder geval rond die datum. 

rms1
Level 5

@RikstHeel fijn, dank daarvoor! Rond de 26e is prima.😊

 

0 Kudos
CreativeS
Level 14

En dat terwijl Ziggo vroeger zo moeilijk deed over wijzigen van de incassodatum. We hebben het onlangs zelf ook aangepast. Tuurlijk, je moet toch betalen... dus het geld blijft wel staan, maar het is fijner als alle betalingen omstreeks dezelfde periode afgeschreven worden. 

0 Kudos
Biekelemans06
Level 1

Goedemorgen,

 

Ik heb dezelfde vraag. Ik wil graag de datum verzetten dat ergens rond de 26e / 29e het abonnement wordt afgeschreven.

 

Groetjes Bianca Schager

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Biekelemans06, welkom hier!

Wat een geluk dat je dan op dit topic stuit! Bij deze heb ik het verzoek voor je ingediend om de incassodatum te verplaatsen naar een later moment. Dit is zichtbaar vanaf de eerstvolgende factuur.

Biekelemans06
Level 1

Super! Dank je wel😊