Goedenavond! Is het mogelijk om de incassodatum een week op te schuiven? Of moet ik daarvoor bellen?
Hartelijke groet,
Petra
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bespreek de mogelijkheden met één van onze medewerkers. Zit er een geschikt moment bij? Dan passen ze het voor je aan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo, ik heb deze vraag ook. Graag de 26e van de maand als dat mogelijk is. Ik hoor graag of dat langs deze weg mogelijk is, dank alvast. Rms1
Het is langs deze weg mogelijk.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar jullie vraag te kijken.
Fijn als dat zo kan, merci Bert!
Bedankt voor het regelen Rikst!
Hoi! Graag bij mij ook de 26e😁😁
@RikstHeel fijn, dank daarvoor! Rond de 26e is prima.😊
En dat terwijl Ziggo vroeger zo moeilijk deed over wijzigen van de incassodatum. We hebben het onlangs zelf ook aangepast. Tuurlijk, je moet toch betalen... dus het geld blijft wel staan, maar het is fijner als alle betalingen omstreeks dezelfde periode afgeschreven worden.
Goedemorgen,
Ik heb dezelfde vraag. Ik wil graag de datum verzetten dat ergens rond de 26e / 29e het abonnement wordt afgeschreven.
Groetjes Bianca Schager
Hi @Biekelemans06, welkom hier!
Wat een geluk dat je dan op dit topic stuit! Bij deze heb ik het verzoek voor je ingediend om de incassodatum te verplaatsen naar een later moment. Dit is zichtbaar vanaf de eerstvolgende factuur.
Super! Dank je wel😊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.