1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Peet72

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Is het mogelijk om de incassodatum de wijzigen?

Goedenavond! Is het mogelijk om de incassodatum een week op te schuiven? Of moet ik daarvoor bellen?

 

Hartelijke groet,

Petra 

Oplossingen

Wil jij graag je incassodatum wijzigen?

Bespreek de mogelijkheden met één van onze medewerkers. Zit er een geschikt moment bij? Dan passen ze het voor je aan.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5598Posts
  • 515Oplossingen
  • 1919Likes

Mooi dat het bij jullie al is gelukt @Peet72 en @rms1! Fijn weekend.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
rms1

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Hallo, ik heb deze vraag ook. Graag de 26e van de maand als dat mogelijk is. Ik hoor graag of dat langs deze weg mogelijk is, dank alvast. Rms1

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78702Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23502Likes

Het is langs deze weg mogelijk.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar jullie vraag te kijken.

rms1

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Fijn als dat zo kan, merci Bert!

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5598Posts
  • 515Oplossingen
  • 1919Likes

Mooi dat het bij jullie al is gelukt @Peet72 en @rms1! Fijn weekend.

Peet72
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor het regelen Rikst!

CharlyB

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi! Graag bij mij ook de 26e😁😁

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5598Posts
  • 515Oplossingen
  • 1919Likes

Ik heb het ook voor jou geregeld, @CharlyB. Nog wel een kleine toevoeging voor jou en @rms1, we hebben geen vaste incasso datum maar schrijven af op of rond een datum. Exact de 26e kan ik dus niet garanderen, maar het is in ieder geval rond die datum. 

rms1

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

@RikstHeel fijn, dank daarvoor! Rond de 26e is prima.😊

 

CreativeS

Level 13
  • 861Posts
  • 17Oplossingen
  • 184Likes

En dat terwijl Ziggo vroeger zo moeilijk deed over wijzigen van de incassodatum. We hebben het onlangs zelf ook aangepast. Tuurlijk, je moet toch betalen... dus het geld blijft wel staan, maar het is fijner als alle betalingen omstreeks dezelfde periode afgeschreven worden. 

Biekelemans06

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen,

 

Ik heb dezelfde vraag. Ik wil graag de datum verzetten dat ergens rond de 26e / 29e het abonnement wordt afgeschreven.

 

Groetjes Bianca Schager

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @Biekelemans06, welkom hier!

Wat een geluk dat je dan op dit topic stuit! Bij deze heb ik het verzoek voor je ingediend om de incassodatum te verplaatsen naar een later moment. Dit is zichtbaar vanaf de eerstvolgende factuur.

Biekelemans06

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Super! Dank je wel😊