Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Steems
Level 1

Is de community ook voor de gebruikers of alleen voor Ziggo? - ik wil van mijn jaarcontract af.

Kan mijn niet bestelde jaarcontract opzeggen?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Steems . Welkom hier! 

Je hebt het in dit topic over een niet bestaand jaarcontract. Je hebt echter wel degelijk een jaarcontract bij ons. 

13 juni heb je telefonisch contact opgenomen omdat je je abonnement op wilde zeggen. Vervolgens heb je een aanbod gehad waarbij je 6 maanden korting kreeg in combinatie met een jaarcontract. Dit heb je aangenomen en het aanbod is ook per mail bevestigd. 

Nu zijn de 6 maanden korting voorbij, maar kan je (uiteraard) je abonnement nog niet opzeggen. Er staat altijd iets tegenover de korting. 
Uit de interacties die ik hier op de klantnummer zie, haal ik dat je de mail niet ontvangen hebt omdat het naar een verouderd e-mailadres gestuurd is. Wij weten echter natuurlijk niet zomaar dat je een nieuw e-mailadres hebt. Zolang er geen wijziging aan ons doorgeeft, gaan wij er vanuit dat we je kunnen bereiken op het e-mailadres dat je destijds bij ons opgegeven hebt. 

Je hebt dus toch echt een jaarcontract bij ons en ik ben bang dat er niets is wat ik hierin kan veranderen. Mag ik vragen wat de reden is dat je bij ons weg wilt? Wellicht kunnen we je op een andere manier helpen ^^. 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
KBX458
Oud Community-lid

De community is een forum waar klanten elkaar helpen, dus voor mensen, die een oplossing zoeken voor problemen van veelal technische aard.

Als u een lopend jaarcontract wilt opzeggen, dan is daar meestal een boeteclausule aan verbonden.

0 Kudos
Steems
Level 1
Topicstarter

Natuurlijk is te begrijpen! Maar als je

geen toestemming hebt gegeven hiervoor hoe dan verder?

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Dan zal een moderator zich daarmee moeten gaan bezighouden. Als u zorgt dat uw NAW gegevens in uw communityprofiel staan, dan leg ik het aan hen voor.

Zij komen op werkdagen langs de topics.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Steems

Ik kijk graag even met je mee hoe het precies zit met je huidige jaarcontract. Wil je je NAW gegevens achterlaten in je profiel en mij hier een update geven zodra dat gelukt is? 

0 Kudos
Steems
Level 1
Topicstarter

*privégegevens verwijderd*

0 Kudos
Pasi
Level 19
Steems wrote:

Antoi…...mond.

Persoonlijk zou ik uw NAW gegevens hier verwijderen. Deze zijn nu voor iedereen te zien !!

Zet deze in uw profiel, zoals @Rikst Ziggo vermeldt, dan zijn ze niet meer voor iedereen zichtbaar. Hoe?: Klik op uw avatar ( plaatje ) rechtsboven op deze pagina en klik daarna op "Profielinstellingen". Vergeet niet de gegevens op te slaan.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Steems . Welkom hier! 

Je hebt het in dit topic over een niet bestaand jaarcontract. Je hebt echter wel degelijk een jaarcontract bij ons. 

13 juni heb je telefonisch contact opgenomen omdat je je abonnement op wilde zeggen. Vervolgens heb je een aanbod gehad waarbij je 6 maanden korting kreeg in combinatie met een jaarcontract. Dit heb je aangenomen en het aanbod is ook per mail bevestigd. 

Nu zijn de 6 maanden korting voorbij, maar kan je (uiteraard) je abonnement nog niet opzeggen. Er staat altijd iets tegenover de korting. 
Uit de interacties die ik hier op de klantnummer zie, haal ik dat je de mail niet ontvangen hebt omdat het naar een verouderd e-mailadres gestuurd is. Wij weten echter natuurlijk niet zomaar dat je een nieuw e-mailadres hebt. Zolang er geen wijziging aan ons doorgeeft, gaan wij er vanuit dat we je kunnen bereiken op het e-mailadres dat je destijds bij ons opgegeven hebt. 

Je hebt dus toch echt een jaarcontract bij ons en ik ben bang dat er niets is wat ik hierin kan veranderen. Mag ik vragen wat de reden is dat je bij ons weg wilt? Wellicht kunnen we je op een andere manier helpen ^^. 

0 Kudos
Ga naar reactie
Steems
Level 1
Topicstarter
Pasi wrote:
Steems wrote:

Antoi…...mond.

Persoonlijk zou ik uw NAW gegevens hier verwijderen. Deze zijn nu voor iedereen te zien !!

Zet deze in uw profiel, zoals @Rikst Ziggo vermeldt, dan zijn ze niet meer voor iedereen zichtbaar. Hoe?: Klik op uw avatar ( plaatje ) rechtsboven op deze pagina en klik daarna op "Profielinstellingen". Vergeet niet de gegevens op te slaan.

Jammer weet niet hoe verder hier.

J

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Lycke schreef:

Misschien kom je verder door de door haar gestelde vragen te beantwoorden?

0 Kudos
Pasi
Level 19
Steems wrote:
Pasi wrote:

Persoonlijk zou ik uw NAW gegevens hier verwijderen. Deze zijn nu voor iedereen te zien !!...

J

Blijkbaar heeft een Ziggo moderator dat al voor gedaan. Ik zie uw NAW gegevens niet meer staan

U kan tot max. 1 uur nadat u een nieuw logje hebt toegevoegd/aangemaakt, deze aanpassen door op de 3 stipjes ( “…” ) rechtsonder in uw logje te klikken en daarna op "Bewerk” te klikken.

Lycke Ziggo wrote:

...Uit de interacties die ik hier op de klantnummer zie, haal ik dat je de mail niet ontvangen hebt omdat het naar een verouderd e-mailadres gestuurd is. Wij weten echter natuurlijk niet zomaar dat je een nieuw e-mailadres hebt. Zolang er geen wijziging aan ons doorgeeft, gaan wij er vanuit dat we je kunnen bereiken op het e-mailadres dat je destijds bij ons opgegeven hebt. ...

Misschien moet u uw ( nieuwe ? ) email adres via de Helpdesk doorgeven, zodat Ziggo u eventueel mails kan sturen.

0 Kudos
Steems
Level 1
Topicstarter
Pasi wrote:
Steems wrote:
Pasi wrote:

Persoonlijk zou ik uw NAW gegevens hier verwijderen. Deze zijn nu voor iedereen te zien !!...

J

Blijkbaar heeft een Ziggo moderator dat al voor gedaan. Ik zie uw NAW gegevens niet meer staan

U kan tot max. 1 uur nadat u een nieuw logje hebt toegevoegd/aangemaakt, deze aanpassen door op de 3 stipjes ( “…” ) rechtsonder in uw logje te klikken en daarna op "Bewerk” te klikken.

Lycke Ziggo wrote:

...Uit de interacties die ik hier op de klantnummer zie, haal ik dat je de mail niet ontvangen hebt omdat het naar een verouderd e-mailadres gestuurd is. Wij weten echter natuurlijk niet zomaar dat je een nieuw e-mailadres hebt. Zolang er geen wijziging aan ons doorgeeft, gaan wij er vanuit dat we je kunnen bereiken op het e-mailadres dat je destijds bij ons opgegeven hebt. ...

Misschien moet u uw ( nieuwe ? ) email adres via de Helpdesk doorgeven, zodat Ziggo u eventueel mails kan sturen.

Tja Lycke toen ik deze iPad van mijn dochter kado kreeg heeft zij hem ook ingesteld maar zegt dat de twee email’s gekoppeld zijn?

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Het e-mailadres is inmiddels aangepast hoor .  

En ja, wat er op jouw ipad ingesteld staat weet ik helaas ook niet. Het is in elk geval echt aan jezelf welk e-mailadres je gebruikt en wat er bij ons bekend is. Ik hoop dat je inmiddels zelf ook begrijpt dat je (natuurlijk) geen 6 maanden korting van ons krijgt, om direct na die 6 maanden te kunnen opzeggen. Zo zal het nergens werken. 

Maar nogmaals; mag ik vragen waarom je zou willen opzeggen? Wellicht kunnen we je op een andere manier helpen. 

0 Kudos