Kan mijn niet bestelde jaarcontract opzeggen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Steems . Welkom hier!
Je hebt het in dit topic over een niet bestaand jaarcontract. Je hebt echter wel degelijk een jaarcontract bij ons.
13 juni heb je telefonisch contact opgenomen omdat je je abonnement op wilde zeggen. Vervolgens heb je een aanbod gehad waarbij je 6 maanden korting kreeg in combinatie met een jaarcontract. Dit heb je aangenomen en het aanbod is ook per mail bevestigd.
Nu zijn de 6 maanden korting voorbij, maar kan je (uiteraard) je abonnement nog niet opzeggen. Er staat altijd iets tegenover de korting.
Uit de interacties die ik hier op de klantnummer zie, haal ik dat je de mail niet ontvangen hebt omdat het naar een verouderd e-mailadres gestuurd is. Wij weten echter natuurlijk niet zomaar dat je een nieuw e-mailadres hebt. Zolang er geen wijziging aan ons doorgeeft, gaan wij er vanuit dat we je kunnen bereiken op het e-mailadres dat je destijds bij ons opgegeven hebt.
Je hebt dus toch echt een jaarcontract bij ons en ik ben bang dat er niets is wat ik hierin kan veranderen. Mag ik vragen wat de reden is dat je bij ons weg wilt? Wellicht kunnen we je op een andere manier helpen ^^.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De community is een forum waar klanten elkaar helpen, dus voor mensen, die een oplossing zoeken voor problemen van veelal technische aard.
Als u een lopend jaarcontract wilt opzeggen, dan is daar meestal een boeteclausule aan verbonden.
Natuurlijk is te begrijpen! Maar als je
geen toestemming hebt gegeven hiervoor hoe dan verder?
Dan zal een moderator zich daarmee moeten gaan bezighouden. Als u zorgt dat uw NAW gegevens in uw communityprofiel staan, dan leg ik het aan hen voor.
Zij komen op werkdagen langs de topics.
Hi @Steems,
Ik kijk graag even met je mee hoe het precies zit met je huidige jaarcontract. Wil je je NAW gegevens achterlaten in je profiel en mij hier een update geven zodra dat gelukt is?
*privégegevens verwijderd*
Steems wrote:
Antoi…...mond.
Persoonlijk zou ik uw NAW gegevens hier verwijderen. Deze zijn nu voor iedereen te zien !!
Zet deze in uw profiel, zoals @Rikst Ziggo vermeldt, dan zijn ze niet meer voor iedereen zichtbaar. Hoe?: Klik op uw avatar ( plaatje ) rechtsboven op deze pagina en klik daarna op "Profielinstellingen". Vergeet niet de gegevens op te slaan.
Hey @Steems . Welkom hier!
Je hebt het in dit topic over een niet bestaand jaarcontract. Je hebt echter wel degelijk een jaarcontract bij ons.
13 juni heb je telefonisch contact opgenomen omdat je je abonnement op wilde zeggen. Vervolgens heb je een aanbod gehad waarbij je 6 maanden korting kreeg in combinatie met een jaarcontract. Dit heb je aangenomen en het aanbod is ook per mail bevestigd.
Nu zijn de 6 maanden korting voorbij, maar kan je (uiteraard) je abonnement nog niet opzeggen. Er staat altijd iets tegenover de korting.
Uit de interacties die ik hier op de klantnummer zie, haal ik dat je de mail niet ontvangen hebt omdat het naar een verouderd e-mailadres gestuurd is. Wij weten echter natuurlijk niet zomaar dat je een nieuw e-mailadres hebt. Zolang er geen wijziging aan ons doorgeeft, gaan wij er vanuit dat we je kunnen bereiken op het e-mailadres dat je destijds bij ons opgegeven hebt.
Je hebt dus toch echt een jaarcontract bij ons en ik ben bang dat er niets is wat ik hierin kan veranderen. Mag ik vragen wat de reden is dat je bij ons weg wilt? Wellicht kunnen we je op een andere manier helpen ^^.
Pasi wrote:
Steems wrote:
Antoi…...mond.
Persoonlijk zou ik uw NAW gegevens hier verwijderen. Deze zijn nu voor iedereen te zien !!
Zet deze in uw profiel, zoals @Rikst Ziggo vermeldt, dan zijn ze niet meer voor iedereen zichtbaar. Hoe?: Klik op uw avatar ( plaatje ) rechtsboven op deze pagina en klik daarna op "Profielinstellingen". Vergeet niet de gegevens op te slaan.
Jammer weet niet hoe verder hier.
J
Lycke schreef:
Je hebt dus toch echt een jaarcontract bij ons en ik ben bang dat er niets is wat ik hierin kan veranderen. Mag ik vragen wat de reden is dat je bij ons weg wilt? Wellicht kunnen we je op een andere manier helpen ^^.
Misschien kom je verder door de door haar gestelde vragen te beantwoorden?
Steems wrote:
Pasi wrote:
Persoonlijk zou ik uw NAW gegevens hier verwijderen. Deze zijn nu voor iedereen te zien !!...
Jammer weet niet hoe verder hier.
J
Blijkbaar heeft een Ziggo moderator dat al voor gedaan. Ik zie uw NAW gegevens niet meer staan
U kan tot max. 1 uur nadat u een nieuw logje hebt toegevoegd/aangemaakt, deze aanpassen door op de 3 stipjes ( “…” ) rechtsonder in uw logje te klikken en daarna op "Bewerk” te klikken.
Lycke Ziggo wrote:
...Uit de interacties die ik hier op de klantnummer zie, haal ik dat je de mail niet ontvangen hebt omdat het naar een verouderd e-mailadres gestuurd is. Wij weten echter natuurlijk niet zomaar dat je een nieuw e-mailadres hebt. Zolang er geen wijziging aan ons doorgeeft, gaan wij er vanuit dat we je kunnen bereiken op het e-mailadres dat je destijds bij ons opgegeven hebt. ...
Misschien moet u uw ( nieuwe ? ) email adres via de Helpdesk doorgeven, zodat Ziggo u eventueel mails kan sturen.
Pasi wrote:
Steems wrote:
Pasi wrote:
Persoonlijk zou ik uw NAW gegevens hier verwijderen. Deze zijn nu voor iedereen te zien !!...
Jammer weet niet hoe verder hier.
J
Blijkbaar heeft een Ziggo moderator dat al voor gedaan. Ik zie uw NAW gegevens niet meer staan
U kan tot max. 1 uur nadat u een nieuw logje hebt toegevoegd/aangemaakt, deze aanpassen door op de 3 stipjes ( “…” ) rechtsonder in uw logje te klikken en daarna op "Bewerk” te klikken.
Lycke Ziggo wrote:
...Uit de interacties die ik hier op de klantnummer zie, haal ik dat je de mail niet ontvangen hebt omdat het naar een verouderd e-mailadres gestuurd is. Wij weten echter natuurlijk niet zomaar dat je een nieuw e-mailadres hebt. Zolang er geen wijziging aan ons doorgeeft, gaan wij er vanuit dat we je kunnen bereiken op het e-mailadres dat je destijds bij ons opgegeven hebt. ...
Misschien moet u uw ( nieuwe ? ) email adres via de Helpdesk doorgeven, zodat Ziggo u eventueel mails kan sturen.
Tja Lycke toen ik deze iPad van mijn dochter kado kreeg heeft zij hem ook ingesteld maar zegt dat de twee email’s gekoppeld zijn?
Het e-mailadres is inmiddels aangepast hoor .
En ja, wat er op jouw ipad ingesteld staat weet ik helaas ook niet. Het is in elk geval echt aan jezelf welk e-mailadres je gebruikt en wat er bij ons bekend is. Ik hoop dat je inmiddels zelf ook begrijpt dat je (natuurlijk) geen 6 maanden korting van ons krijgt, om direct na die 6 maanden te kunnen opzeggen. Zo zal het nergens werken.
Maar nogmaals; mag ik vragen waarom je zou willen opzeggen? Wellicht kunnen we je op een andere manier helpen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.