1
Vraag
2
Reacties
Sunset

Level 1
  • 150Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Is Ziggo Russisch geworden?

Mijn excuses voor het veel plaatsen maar hier wordt ik echt niet goed van.

Als ik wil inloggen op mijn ziggo via laptop, krijg ik eerst een russische aanmelding, daarna een soms een duitse aanmelding en dan pas krijg ik de website van ziggo zoals het hoort.

Voorheen nooit geen problemen gehad, geen virussen op laptop etc.

Gebruik ook F-secure etc.

Maar steeds 3x moeten aanmelden eer ik echt ingelogd ben vindt ik echt niet kunnen in deze tijd.

Deze vraag al aan Ziggo gesteld kreeg ik een miep aan de mail die mij gewoon doodleuk verteld, dan gebruik je maar de ziggo app op je telefoon en klaar was Ziggo, nee dat wil ik juist niet al die apps, ik wil gewoon normaal kunnen inloggen op ziggo zonder eerst 3x omgeleid te worden.

En afschepen van ziggo ben ik ondertussen wel gewend.

Als er iets komt wat er niet op hun scherm staat, weten ze niets meer en krijg je de een na de andere domme oplossing.

Sorry moest me ff laten gaan want erg vriendelijke zijn ze soms niet bij de klantenservice.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes

@Sunset

Okey, probeer nu dan weer Chrome in Nederlands + translation naar gewenste setting.

Wederom Koekjes verwijderen en dan Chrome herstarten.

We weten nu in elk geval dat wij het in language/location instellingen moeten zoeken van Google Chrome.

En dat wederom mijn aangepaste stappen, pas verder gaan na het uitsluiten van de vorige.

Gebruik bij voorkeur gewoon chrome's verwijdering functie van Cookies en overige site data.

Bekijk in context

186 Reacties 186
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Als ik hier inlog ga ik gelijk door naar Mijn Ziggo

Sunset
Topicstarter
Level 1
  • 150Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Ik ga gewoon naar de hoofdwebsite van Ziggo en dan neem ik de eerste wat bij gogle verschijnt en dan krijg ik drie aanmeld vensters, eerst russisch, dan engels of duits en dan pas die met de oranje balken.

Dus drie keer inloggen eer ik goed zit en ik klik dan echt gewoon op mijn ziggo rechtsbovenaan.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Gebruik je een vpn?

Wat gebeurt er als je een andere browser gebruikt?

Cookies al eens gewist?

Misschien als je je 2e  en 3e plaatje wat duidelijker post er wat aan het adres te zien is.

 

Gebruik je een google search die Russisch ingesteld is?

Sunset
Topicstarter
Level 1
  • 150Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Nee ik gebruik ook geen vpn, cokkies en andere zaken maak ik elke avond leeg en gebruik ccleaner, f-secure en soms andere virusscanners zodat de laptop op en top gezond blijft.

Google search is gewoon in het Nederlands, ben ook geen buitenlander met alle respect dus geen andere taal ingesteld.

En als ik hier op de community een antwoord krijg en ik wil inloggen krijg ik hetzelfde, kan absoluut niet inloggen via hier, dan moet ik eerst naar de website van ziggo, daar inloggen en dan op antwoord klikken en dan pas kan ik lezen en reageren.

Als ik via hier in wil loggen krijg ik meteen die russische aanmelding.

Ik zal uitloggen en dan even nieuwe screenshots maken en die plaatsen.

Sunset
Topicstarter
Level 1
  • 150Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

De afbeeldingen, duurde even want ik kan onmogelijk hier op de community meteen inloggen, dan verwijst hij mij naar de Russische pagina, dan engels of duitse versie en dan pas ziggo zelf. Dan vervolgens moet ik naar de community gaan en dan weer inloggen en soms lukt het dan meteen maar vaak ook weer drie keer inloggen eer ik kan lezen en reageren, gek wordt je ervan.

Was het maar @Home gebleven toen was alles zonder problemen en zonder gedoe.

Excuses voor de grote plaatjes maar zo kun je zien welke adresbalk er staat.,

 

 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

En als u een andere browser gebruikt?

Sunset
Topicstarter
Level 1
  • 150Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Ook precies hetzelfde, via Google of Microsoft Edge maakt geen verschil uit.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Welke url ( adres ) gebruikt u ?

Deze gebruik ik voor dit forum: https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=community

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@Sunset ,

Ga eens gewoon naar: https://www.ziggo.nl/

Dat is de echte site van Ziggo, geen google nodig.

Sunset
Topicstarter
Level 1
  • 150Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Ook dat maakt geen verschil uit, dan ga ik daar naartoe, klik op mijn ziggo en dan weer de drie inlog pagina's.

Dus links of rechtsom maakt geen verschil.

Sunset
Topicstarter
Level 1
  • 150Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Pasi wrote:

Welke url ( adres ) gebruikt u ?

www.ziggo.nl

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Een Windows desktop ? op Welke taal/regio/Land staat deze ingesteld?

 

Toets Windowsvlag + R, en knip/plak: ms-settings:regionlanguage

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Sunset
Topicstarter
Level 1
  • 150Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Dat staat allemaal goed, ben wel wat thuis in laptops etc. 

Ik repareer er ook wel eens een.

Sunset
Topicstarter
Level 1
  • 150Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Sparco1955 wrote:

@Sunset ,

En wat doet https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare ?

 

Soms goed en soms ook de drie keer inloggen.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Iets met uw account?  > en als u op uw smartphone inlogt ? Of andere device?

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Sunset
Topicstarter
Level 1
  • 150Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Sparco1955 wrote:

@Sunset ,

Misschien in het verleden een talenpakket geïnstalleerd?

https://answers.microsoft.com/nl-nl/ie/forum/all/edge-en-ie-tonen-russisch-inlogscherm-bij-mijn/a5d1...

 

Nee, staat alleen Nederlands, Engels en Duits op.

Sunset
Topicstarter
Level 1
  • 150Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Pasi wrote:

Iets met uw account?  > en als u op uw smartphone inlogt ? Of andere device?

Account lijkt ook alles goed te zijn, dan zou ik het moeten zien als ik ingelogd ben.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic