1
Vraag
2
Reageer en help mee
rootenva

Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Is Safe Online als Gratis Extra toegevoegd?

Per 22 mei heb ik mijn abonnement op SafeOnline L opgezegd. Dit is ook daadwerkelijk uitgevoerd. In de bevestiging van mijn opzegging ( zie bijlage ) werd aangegeven dat ik vanaf dat moment SafeOnline L gratis aan mijn abonnement toegevoegd zou worden. In "mijn Ziggo" kan ik hier nu niets van terugvinden. Kan een moderator dit voor mij uitzoeken ?

16 Reacties 16
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 223Posts
  • 36Oplossingen
  • 128Likes

Goedemiddag @rootenva en verstandig dat je navraag doet wanneer de situatie niet helemaal helder is!

Na het opzeggen van Safe Online L ga je over naar het reguliere Safe online. Dit beveiligingspakket is standaard onderdeel van ieder Ziggo internet abonnement en ondersteundt 1 licentie. Het lijkt er daarmee op dat de tekst in de mail die je hebt ontvangen onjuist is. Ik ga dit verder voor je nalopen en kom erbij je op terug! 

rootenva
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Goedenmiddag Dennis,

Fijn dat je het voor me gaat uitzoeken.

Gezien de voorgeschiedenis ( 9 maanden SafeOnline niet te gebruiken) dacht ik eigenlijk dat dit een soort goedmakertje was.

Ik was naar F-Secure uitgeweken vanwege de wachtwoordenkluis. Maar nu deze aan SafeOnline is toegevoegd blijf ik dus liever bij Ziggo.

met vriendelijke groeten

Martien van Rooten

rootenva
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Dennis,

Ik heb bericht gehad van F-Secure dat wat ik heb betaald aan hun app "Internet Security" en "ID Protection" teruggestort gaat worden.

Ik ga SafeOnline weer gebruiken.

Als blijkt dat de tekst in mijn e-mail toch correct was dan zie ik SafeOnline L wel verschijnen in "Mijn Ziggo".

Zo niet dan ga ik ( zodra ik wat van je gehoord heb ) het zelf bestellen.

met vriendelijke groeten

Martien van Rooten

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 428Posts
  • 27Oplossingen
  • 183Likes

Hi @rootenva

Even een bericht vanuit onze kant, we zijn dit nu aan het najagen en komen in de lucht zodra we een update hebben voor je. We zijn er mee bezig. 

rootenva
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Het moet toch niet zo moeilijk zijn.

De mail van Robin Kroes is toch duidelijk?

Of heeft een mail van de directeur weinig te betekenen?

rootenva
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Om mijn vraag maar actueel te houden deze reactie.

Ik heb SafeOnline L geïnstalleerd.

Over de afhandeling van de mail waarin SafeOnline L mij werd aangeboden wil nog graag duidelijkheid.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 691Posts
  • 66Oplossingen
  • 291Likes

Dag @rootenva, ik heb de situatie nog eens bekeken!
Er is een vraag uitgezet voor meer duidelijkheid. We hebben nog geen reactie ontvangen wat hier precies de situatie is. Zodra dat bekend is, sturen wij jou hier een reactie. 

rootenva
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Is er reeds een reactie?

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 130Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes

Het ticket staat helaas nog steeds open @rootenva. Het blijkt een tijdrovende klus te zijn. Als we meer informatie hebben, dan laten we je dit natuurlijk zo spoedig mogelijk weten.

rootenva
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Is er al meer  informatie?

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 691Posts
  • 66Oplossingen
  • 291Likes

Goedendag @rootenva! We hebben reactie inderdaad. Wat er beschreven stond in de mail, was inderdaad foutief. Bij het opzeggen van Safe Online L, ga je over naar Safe Online met maar 1 licentie. Kan jij zo verder met dit antwoord? We horen het graag. 

rootenva
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Ik zal wel moeten denk ik. Dit houd in dat voortaan elke toezegging van de directeur van Ziggo met een korreltje zout genomen moet  worden. Ik vind het vreemd dat een mail met zo een duidelijke tekst gewoon afgedaan kan worden met foutje bedankt. Deze tekst komt toch niet zo maar uit de lucht vallen? Op z'n minst verwacht ik toch meer uitleg over wat er in de mail staat en hoe het mogelijk is dat zo iets verstuurd kan worden zonder gevolgen voor Ziggo.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 691Posts
  • 66Oplossingen
  • 291Likes

Het is zo dat wij meerdere varianten van het Safe Online hebben @rootenva In dit geval is er een foutje tussen geglipt waarbij er geen juiste informatie vermeld is. Dit is doorgegeven en gecorrigeerd. Ik snap best hoe het overkomt! Het is dus puur een foutje in de communicatie geweest vanuit onze kant. 

rootenva
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Dat er meerdere varianten van Safe Online zijn heeft dus niets te maken de mail van de directeur van Ziggo. Ik kan nergens bij Ziggo een gratis variant vinden. De mail van de directeur heeft dus niets te maken met een variant van Safe Online. De bovenvermelde E-mail is dus geen foutje maar een welbewust geschreven e-mail. Ik neem er geen genoegen mee dat dit afgedaan wordt als een communicatie fout.

Steefb

Level 20
  • 16399Posts
  • 3041Oplossingen
  • 7676Likes

@rootenva  schreef:

. Ik kan nergens bij Ziggo een gratis variant vinden. 

Safe Online met maar 1 licentie is gratis.

Je snapt toch hopelijk ook wel dat dit geen persoonlijke mail van een directeur aan jou was?

Neemt m.i. niet weg dat je recht hebt op 4 extra licenties, die zijn gewoon toegezegd.

rootenva
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Dat snap ik ook wel.

Ik snap ook wel dat ik recht heb op 4 extra licenties maar Ziggo nog niet geloof ik.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic