1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Zusheid

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is +31435690206 een nummer van Ziggo?

Hallo Ziggo e/o allemaal,

Werd vanmiddag gebeld door een nummer uit Maastricht, nl +31435690206. Als ik dit Google kom ik uit op het Ziggo-forum waar mensen ook deze vraag stellen (wie heeft mij gebeld?) met vergelijkbare nummers, echter niet exact dezelfde. Bij 1 van deze nummers werd de partner "Youmm" genoemd door een Ziggo medewerker. Is dit nummer ook van een aan Ziggo gelieerde partij of werken zij in opdracht van?

Zo ja, dan wil ik graag weten waarom zij bellen (met welk doel en welke vragen), weet iemand dat (en ook inhoudelijk 100% zeker)? Namelijk wil ik best luisteren e/o evt iets wijzigen, maar ik ben zeer wantrouwend/voorzichtig jegens "spontaan, onverwacht e/o toevallig" bellende mensen die je dan dus "caught off guard" vragen gaan stellen/voorstellen doen tav eventuele aanpassingen... wil eerst graag zeker weten het met de "juiste" mensen te bespreken.

Dank!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @Zusheid,

Goed dat je hier scherp op bent! Ik kan bevestigen dat +31435690206 een nummer van één onze partners is en dus te vertrouwen. Het nummer in het topic waar @Kameleon1987 al goed naar verwijst is bijna identiek, alleen dan met een ander eindcijfer. De hele reeks wordt gebruikt en ik heb dit zojuist ook toegevoegd in het antwoord daar.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Kameleon1987

Level 11
  • 539Posts
  • 14Oplossingen
  • 637Likes

Ik heb ook even snel gegoogled en kom op deze topic uit waarin een moderator bevestigd dat het inderdaad om een Ziggo partner gaat.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @Zusheid,

Goed dat je hier scherp op bent! Ik kan bevestigen dat +31435690206 een nummer van één onze partners is en dus te vertrouwen. Het nummer in het topic waar @Kameleon1987 al goed naar verwijst is bijna identiek, alleen dan met een ander eindcijfer. De hele reeks wordt gebruikt en ik heb dit zojuist ook toegevoegd in het antwoord daar.

Steefb

Level 20
  • 16889Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8033Likes

@Alex  schreef:

Hi @Zusheid,

+31435690206 een nummer van één onze partners is en dus te vertrouwen. 

Nu heb ik ook over ziggo partners hier wel rare berichten gelezen.

Dus zomaar vertrouwen gaat me wat ver.

Opgelost: Is QuickNet Solutions echt een partner van Ziggo? - Ziggo Community

Opgelost: Meer met Ziggo? - Ziggo Community

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Snap ik, @Steefb - We werken samen met deze partners en op dat gebied is het dus te vertrouwen. Het is natuurlijk mogelijk dat er iets niet goed is gegaan of dat er klachten zijn; als we daar berichten over ontvangen delen we dat altijd met de verantwoordelijke afdelingen en partners.

En uiteraard, los van de telefoonnummers, is het altijd goed je gevoel te volgen en/of met ons contact op te nemen als het niet goed voelt.

BackAgain22

Level 9
  • 335Posts
  • 2Oplossingen
  • 197Likes

Eens met @Steefb die zin 'en dus enz.' kun je wat mij betreft beter weglaten. Ik vind dat Ziggo (e.a. providers) wel erg makkelijk de klantgegevens delen met 'partners'. Hoeveel partners zijn er eigenlijk? Hoe meer partners, hoe meer kans op problemen voor de klant. En wat gebeurt er met het klantenbestand als er met een bepaalde partner geen zaken meer wordt gedaan? Als klant kan je alleen maar een x slaan dat het goed gaat, verder heeft de klant daar geen enkele zeggenschap over.

Kameleon1987

Level 11
  • 539Posts
  • 14Oplossingen
  • 637Likes

Je kan ook zelf ervoor kiezen bij Ziggo niet voor marketing doeleinden benaderd te willen worden. Ik weet niet of dat via mijn ziggo te regelen is maar via de klantenservice wel.

Steefb

Level 20
  • 16889Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8033Likes

Ik heb in ''mijn ziggo'' vrijwel alles uitgezet, ik wordt nooit telefonisch benaderd.

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24827Posts
  • 1073Oplossingen
  • 8097Likes

Je kan hier zien wat het nummer inhoud Wie heeft mij gebeld