Las zelf in een andere topic dat dit een echt nummer van een van de partners van Ziggo zijn. Heb hier zo nog wel mijn twijfels bij, en kan iemand dit bevestigen? Nummer belt me meerdere malen per dag, zovaak zelfs dat ik het nummer heb laten blokkeren. Heb dit nummer helaas ook een keer terug gebeld, kreeg toen echt de mest creepy hijgende stilte vanuit de andere kant van de lijn te horen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het is echt een nummer van een partner van Ziggo die overenthousiast blijkt te zijn.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan dit terugkoppelen aan die partner, want dit is geen reclame voor Ziggo.
Hi @DutchD073,
Allereerst welkom op de Ziggo community!
Super dat je aan de bel trekt bij twijfel over dit nummer. Maar ik kan je verzekeren dat dit nummer wel bij ons behoort van een externe partij. Ik begrijp dat je niet echt zit te wachten op dit soort telefoontjes. Het volgende wat ik voor je ga doen is ervoor zorgen dat ze je niet meer kunnen bellen. Dit kan wel een aantal werkdagen duren. Maar mocht je in de toekomst nog tegen zulke zaken aanlopen laat het dan weten.
Hi Roland, bedankt voor je gegeven oplossing. Wordt gewaardeerd. Opzich niet erg om zo nu en dan door Ziggo (partners) gebeld te worden, maar het probleem zit hem in de frequentie. Ben aan de eerdere topics te zien niet de enige wie zich hier aan ergerd.
Dat klopt helemaal @DutchD073. En dat dit soort belletjes een bron van ergernis worden is natuurlijk niet de bedoeling. Bedankt in elk geval voor de melding.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.