1
Vraag
2
Reacties
Wim W.

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Internetsnelheid naar Giga geupgrade, nieuwe mediabox next nodig?

Hoi allen, even voor de zekerheid. Ik heb via Mijn Ziggo mijn internetsnelheid van 500 mbps naar 1000 mbps (de GIGA-optie) willen opwaarderen.
Hiervoor moest ik op een nieuwe pagina het abonnement wijzigen. Ik had al TV Complete met Mediabox Next, dus dat heb ik ongewijzigd gelaten.
Nu zie ik bij het wijzigen wederom eenmalige kosten vermeld staan van 19,95 en na het wijzigen staat er bij de uitleg dat de mediabox next geleverd gaat worden.
Mijn vraag is dus: Is dit een soort standaard mededeling, die eigenlijk alleen geldt voor als ik nog geen Mediabox Next  zou hebben? Of moet ik nu toch weer 19,95 betalen en gaan ze een nieuwe Mediabox sturen? Ik vermoed dat het een standaard dingetje is en dat ze bij het verwerken van mijn bestelling door zullen hebben dat ik al een Mediabox Next heb. Maar toch….even voor de zekerheid stel ik deze vraag nog even hier ook. 
Alvast bedankt voor wie mijn een snel en duidelijk antwoord kan geven.
Groetjes van Wim

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

https://www.ziggo.nl/internet/gigabit

Veelgestelde vragen

Als ik Alles-in-1 Giga bestel, krijg ik dan een nieuw modem?
Ja, je krijgt een nieuw modem, de Connectbox Giga. Lees meer over de Connectbox Giga.

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Hoi @Wim W. 

 

Goed dat je dit hier even vermeld, ik ga dit ook even doorzetten naar de moderators, dit gaat niet helemaal goed.

 

Ik kan niet garanderen of de aansluitkosten of dergelijk veranderd, dat kunnen de moderators wel, lijkt me een foutje voor bestaande klanten, maar zei geven hier straks juiste informatie door.

 

Heb nog even geduld tot ze dit hebben uitgezocht, zet even in je profiel, je postcode en huisnummer, dan kunnen ze alle gegevens erbij pakken om je beter van dienst te zijn.

 

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen. 

Wim W.
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Dave- wrote:

Hoi @Wim W. 

 

Goed dat je dit hier even vermeld, ik ga dit ook even doorzetten naar de moderators, dit gaat niet helemaal goed.

 

Ik kan niet garanderen of de aansluitkosten of dergelijk veranderd, dat kunnen de moderators wel, lijkt me een foutje voor bestaande klanten, maar zei geven hier straks juiste informatie door.

 

Heb nog even geduld tot ze dit hebben uitgezocht, zet even in je profiel, je postcode en huisnummer, dan kunnen ze alle gegevens erbij pakken om je beter van dienst te zijn.

 

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen. 

Hoi Dave, die staan er al bij in mijn profiel. Maar ik ben ze nu even aan het bellen. Sta nog even in de wacht. Bellen gaat toch even het snelste, dan weet ik het binnen een paar minuten.
Maar superbedankt voor je antwoord en je actie alvast.

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

https://www.ziggo.nl/internet/gigabit

Veelgestelde vragen

Als ik Alles-in-1 Giga bestel, krijg ik dan een nieuw modem?
Ja, je krijgt een nieuw modem, de Connectbox Giga. Lees meer over de Connectbox Giga.

 

Wim W.
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Jaaa, ik zie het nu inderdaad. Het gaat niet om de mediabox maar om een nieuw modem om die Giga-snelheid te kunnen doorvoeren.
Alleen bij mij is het niet een alles-in-1 Giga maar alleen de internetsnelheid moet naar Giga. Maar ook daar moet de nieuwe modem voor komen, begreep ik telefonisch.
Moet ook een monteur voor komen, zei de dame aan de telefoon, omdat dit niet iets is wat klanten zelf kunnen installereren. Maar die zit dan bij die 19,95 inbegrepen. Nou, het is duidelijk.
Nu alleen hopen dat de snelheid en stabiliteit dermate verbeterd is (ik ga uit van ongeveer 2x zo snel in ieder geval), dat het zijn geld waard is (de 10 euro extra per maand en de 19,95 extra). We zullen het zien.
Superbedankt ook voor de reply en het uitzoeken, MaxH.


 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic