1
Vraag
2
Reacties
WoodyWood

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet toevoegen aan TV complete: nieuw modem?

Als ik op MijnZiggo abonnement wil wijzigen door aan mijn huidige TV Compleet (zonder internet, met Mediabox XL) internet toe te voegen, dus naar Internet Complete, zegt het systeem: “je krijg een nieuw modem”. Maar mijn huidige Mediabox XL wordt dan toch gewoon mijn modem??  (cq ik krijg niets toegestuurd??).

verwarrend of heb ik het mis? (ik wil niet de NEXT)

 

dank, Woody

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ja op de huidige punt van binnenkomst de AOP sluit je een PoA aan die split naar de media box en de modem/router.

Bekijk in context

8 Reacties 8
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Je moet de XL dan niet meer als modem gebruiken! Enkel een coax kabel erin meer niet.

WoodyWood
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dank voor snelle reactie! maar de COAX zit er nu al in natuurlijk voor de TV. Mijn vraag is: krijg ik een nieuwe box/modem zoals de bestelling zegt: “je krijgt een nieuw modem”. Is dat een apart modem ? of bedoelen ze een nieuwe mediaboxXL wat toch een modemfunctie heeft ? (die ik nu niet gebruik, want ik heb DSL van KPN nu met FritzBox, maar dat is nogal traag).

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Nee daarmee wordt een Connectbox bedoeld een los modem/router.

WoodyWood
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dank wederom! maar ik krijg dus dan inderdaad een aparte, nieuwe, Connectbox naast mijn MediaboxXL  als ik upgrade van TV Compleet naar internet Complete ?

 

WoodyWood
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dus ik heb een splitter nodig om TV te kijken ?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ja op de huidige punt van binnenkomst de AOP sluit je een PoA aan die split naar de media box en de modem/router.

WoodyWood
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zeer bedankt. De site is niet echt duidelijk, ook niet nadat ik de “installatie hulp” volgde. Maar uw/jouw uitleg was eigenlijk wat ik al dacht (of vreesde).

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @WoodyWood 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Wat leuk dat je wellicht je abonnement bij ons wilt uitbreiden met Internet! Ontzettend fijn om te zien dat @RoWi. je al te hulp is geschoten. Op basis van de melding die je krijgt te zien zal er een los modem worden toegestuurd. Nu is het wel zo dat je in voormalig UPC gebied woont. Mocht het losse modem je niet bevallen, dan kunnen we altijd alle diensten voor je activeren op de Mediabox XL. Na levering van het modem kunnen we dat voor je realiseren. Die mogelijkheid is er dus wel en wilde ik nog wel even toevoegen 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic