Stefan512

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Internet en Tv abonnement aanpassen

Ik heb momenteel internet MAX en kabel tv. Nu vraag ik mij af of ik ook kosten betaal voor de kabel tv. Zo ja, dan zou ik dit graag uit mijn abonnement willen en alleen het internet MAX abonnement houden. Ik kan dit zelf niet wijzigen in mijn Ziggo account

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Stefan512  , welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden en wij je hiermee mogen helpen.
 

Ik heb het pakket voor je aangepast naar Internet only (zonder Ziggo GO) met een maand opzegtermijn. Met ingang van 13 april zal je Ziggo GO account niet meer actief zijn en zal je termijnbedrag met € 6,- naar beneden gaan. Daarover krijg je straks van mij een bevestiging per mail.


Bedankt dat ik dit voor je mocht regelen! 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Ik weet niet wat u voor uw abonnement betaalt, maar een internet-only Giga abonnement kost €62 per maand.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Als je Kabel TV eruit laat halen, dan kun je geen Ziggo Go TV / app meer gebruiken.

Laat hier weten of je Ziggo Go wel wil of niet wil, het verschil is 6 euro per maand.

Stefan512
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik betaal momenteel 66,50 voor mijn abonnement, echter gebruik ik nooit tv of Ziggo Go. Ik zou dit graag uit mijn abonnement willen hebben zodat de maandelijkse termijn omlaag kan

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Stefan512  , welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden en wij je hiermee mogen helpen.
 

Ik heb het pakket voor je aangepast naar Internet only (zonder Ziggo GO) met een maand opzegtermijn. Met ingang van 13 april zal je Ziggo GO account niet meer actief zijn en zal je termijnbedrag met € 6,- naar beneden gaan. Daarover krijg je straks van mij een bevestiging per mail.


Bedankt dat ik dit voor je mocht regelen! 

Stefan512
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de reacties allen. Ik zie alleen in mijn account dat de bestelling verwerkt word en dat PostNL langs gaat komen? Niet helemaal correct denk ik? 

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Dat is waarschijnlijk een geautomatiseerd bericht @Stefan512, omdat de order een wensdatum in de toekomst heeft. Aan deze kant zie ik geen levering van een apparaat. 
 

Uitgelicht topic