MarcKoller

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Internet + TV aanpassen naar Internet Only (Start XXL)+ Ziggo Go App

Beste moderator,

 

Ik wil graag mijn pakket Internet + TV aanpassen naar Internet Only (Start XXL 200Mb download / 20 Mb upload + Ziggo Go App.

 

Mijn abonnement kost nu 65,50 per maand. Kun je aangeven wat dit kost na aanpassing naar Internet Only + Ziggo Go app? 

 

Graag zo snel mogelijk omzetten.

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

Marc

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4099Posts
  • 338Oplossingen
  • 1648Likes

@MarcKoller leuk dat je hier even je vraag komt stellen, wees altijd welkom.

Ik zie dat er er gisteren nog wel op de chat een reactie is gestuurd. Ik vat deze even samen voor je:

- we zien dat je momenteel Internet Complete en TV Start hebt met een CI+ module. De internetsnelheden die je hiermee haalt zijn 350 Mbit/s download en 50 Mbit/s upload.
Indien je deze snelheid wilt downgraden en Ziggo Go wilt behouden dan kom je uit op Internet Start en KabelTV. De internetsnelheden die je hiermee haalt zijn 100 Mbit/s download en 20 Mbit/s upload. De kosten van dit abonnement zijn € 49,00 per maand.
 

- We hebben geen internet abonnement met 200 Mbit/s download en 20 Mbit/s upload. Graag hoor ik of ik Internet Start en Kabel TV voor je kan bestellen.

- internet Complete Only (350 Mbit/s ) kost € 59,00 per maand. 

Kan je hier iets mee?

 

Bekijk in context

15 Reacties 15
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9732Posts
  • 579Oplossingen
  • 2646Likes

een moderator komt binnen enkele werkdagen langs het topic

Pineapple

Level 16
  • 1689Posts
  • 177Oplossingen
  • 667Likes

Wil je het snel geregeld hebben, start dan nu een chat met de klantenservice op https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact (24 uur per dag bereikbaar) Of je wacht hier op een moderator. Er komt er een vanzelf langs binnen enkele dagen. 

Pineapple

Level 16
  • 1689Posts
  • 177Oplossingen
  • 667Likes

En @MarcKoller, is het al gelukt? 🙂 

MarcKoller
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Pineapple ik heb verder nog geen actie ondernomen. Was druk vandaag :-). 

Zal vanavond en anders morgen kijken of het gelukt is.

MarcKoller
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@moderator ik heb nog geen reactie gehad. Via de chat een vraag stellen duurt behoorlijk lang. Kan ik antwoord krijgen op mijn verzoek.

Omzetten naar XXL start, tv eruit van de c+ card en de Go app behouden.

 

Alvast bedankt!!

 

Groet,

 

Marc Koller

Gio2903

Level 17
  • 3111Posts
  • 160Oplossingen
  • 2213Likes

internet start xxl kost 47,50 en daarbij zou dan nog 6 euro komen voor ziggo go als ik mij niet vergis, totaal dus 53,50

https://www.ziggo.nl/internet/start-xxl

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9732Posts
  • 579Oplossingen
  • 2646Likes

als je de smartcard (c+ card) wilt behouden is minimaal tv start vereist 

 

MarcKoller
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor jullie reacties. Ik wil graag internet start xxl 200 + Go App. Heb de c+ card niet meer nodig. Kan iemand bij Ziggo dit aanpassen?

 

Groeten,

 

Marc

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4099Posts
  • 338Oplossingen
  • 1648Likes

@MarcKoller leuk dat je hier even je vraag komt stellen, wees altijd welkom.

Ik zie dat er er gisteren nog wel op de chat een reactie is gestuurd. Ik vat deze even samen voor je:

- we zien dat je momenteel Internet Complete en TV Start hebt met een CI+ module. De internetsnelheden die je hiermee haalt zijn 350 Mbit/s download en 50 Mbit/s upload.
Indien je deze snelheid wilt downgraden en Ziggo Go wilt behouden dan kom je uit op Internet Start en KabelTV. De internetsnelheden die je hiermee haalt zijn 100 Mbit/s download en 20 Mbit/s upload. De kosten van dit abonnement zijn € 49,00 per maand.
 

- We hebben geen internet abonnement met 200 Mbit/s download en 20 Mbit/s upload. Graag hoor ik of ik Internet Start en Kabel TV voor je kan bestellen.

- internet Complete Only (350 Mbit/s ) kost € 59,00 per maand. 

Kan je hier iets mee?

 

Gio2903

Level 17
  • 3111Posts
  • 160Oplossingen
  • 2213Likes

@Jacobik wil niet vervelend doen, maar waarom kan een nieuwe klant (blijkbaar) wel start xxl afnemen:

https://www.ziggo.nl/internet/start-xxl

maar een bestaande klant niet ?

MR_CHIP

Level 19
  • 11495Posts
  • 131Oplossingen
  • 3966Likes

regels

MarcKoller
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi allen,

 

Bedankt voor jullie reacties en hulp. Ik heb inmiddels via de chat abonnement gewijzigd. Helaas geen xxl voor bestaande klanten, maar 100mbit is voor ons ook prima. Tv gaat straks via de go app. Ik zal dit topic markeren als opgelost. Met vriendelijke groet,

 

Marc

JanAssen

Level 10
  • 383Posts
  • 3Oplossingen
  • 97Likes

Raar verhaal weer… Ik als bestaande Ziggo klant kan het gewoon kiezen in mijn Ziggo omgeving.

Gio2903

Level 17
  • 3111Posts
  • 160Oplossingen
  • 2213Likes

vreemd inderdaad, misschien mag je er alleen naartoe upgraden, maar niet downgraden. misschien dat een moderator het alsnog kan toelichten

Pineapple

Level 16
  • 1689Posts
  • 177Oplossingen
  • 667Likes

Fijn dat het gelukt is. 

Uitgelicht topic