Vraag
Reacties
Oplossing
JJ70
Level 1

Internet/TV Max en Mediabox Next

Goedendag,

Ik was in de veronderstelling dat wij een "All-in-one Max" abonnement hadden, maar dit staat geregistreerd als Internet Max, TV Max en vast bellen (wat volgens mij op hetzelfde neerkomt, toch?)

We hebben een Mediabox XL in gebruikt. Nu is deze Mediabox defect, als in de ventilator begint op random momenten te gieren alsof het een straaljager is. Zowel als wij TV kijken als wanneer hij uit (standby) staat.

Ik heb de Ziggo klantenservice gebeld om de Mediabox in storing te melden en te vragen of wij in plaats daarvan een Mediabox Next zouden mogen krijgen, omdat deze in het "All-in-one Max" abonnement zit en - volgens de berichten - prettiger zou zijn in gebruik.

Dit is niet mogelijk, want dan zouden wij een "TV Max Next" abonnement moeten hebben ... huh, die vind ik nergens op de website. Dat zou bovendien 0,50 extra kosten per maand (geen probleem) maar ook nog eens 19,95 activatiekosten en een nieuw jaarabonnement. En die laatste 2 heb ik bezwaar tegen.

Ten eeste begrijp ik de redenatie niet want het "All-in-one Max", wat volgens mij hetzelfde is als wat wij hebben, zit deze Mediabox Next bij in. Daarnaast vind ik het nog eens bijzonder klantonvriendelijk, dat voor een zeer trouwe klant (meer dan 25 jaar), die bovendien naar een duurder abonnement over zou stappen, ook nog deze extra voorwaarden gelden. Terwijl elke nieuwe klant allerlei financiële voordelen krijgt ....

Doe ik dan moeilijk, of is dit misschien een beetje bijzonder?

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple
Level 16

Het wordt wel degelijk op de website aangegeven, https://www.ziggo.nl/alles-in-1. De Mediabox Next is op dit moment alleen verkrijgbaar in TV Max-pakket. Huidig apparatuur bepaalt de samenstelling. Wil je de Next, dan zul je pakket moeten wijzigen. Je betaalt eenmalig € 19,95 en je gaat een jaarcontract aan. Hierbij maakt het niet uit hoe lang je wel of geen klant bent. Niet leuk om te horen, maar dit zijn de voorwaarden. 

Pineapple_0-1619105123851.png

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Er is een Alles in 1 Next en een Alles in 1 Mediabox XL abonnement met verschillende voorwaarden.

Zonder kosten en nieuwe voorwaarden overschakelen van het één naar het andere abonnement is niet mogelijk blijkt uit de vele vergelijkbare pogingen van anderen.

0 Kudos
Pineapple
Level 16

Het wordt wel degelijk op de website aangegeven, https://www.ziggo.nl/alles-in-1. De Mediabox Next is op dit moment alleen verkrijgbaar in TV Max-pakket. Huidig apparatuur bepaalt de samenstelling. Wil je de Next, dan zul je pakket moeten wijzigen. Je betaalt eenmalig € 19,95 en je gaat een jaarcontract aan. Hierbij maakt het niet uit hoe lang je wel of geen klant bent. Niet leuk om te horen, maar dit zijn de voorwaarden. 

Pineapple_0-1619105123851.png

0 Kudos