Vraag
Reacties
Oplossing
Kartal72
Level 9

Internet Complete & Ziggo GO: Movies & Series XL te kijken?

Kan je met bovenstaande abonnement Ziggo Sport Totaal en movies & Series XL kijken?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Level 20

Zover ik weet kan je het KabelTV pakket niet uitbreiden met extra zender pakketten.

De benaming is een beetje verwarrend wat dat betreft. Je zal minimaal moeten opwaarderen naar TV Start met een CI module of Mediabox XL.

Bekijk in context

Template
Level 17

Als je tv start uitbreid met Movies&SeriesXL, kan je indien je Vodafone hebt Ziggo Sport Totaal gratis erbij nemen. 

Dit is dan het goedkoopste als je Movies&SeriesXL en Ziggo Sport totaal wil. Tevens krijg je dan bij Vodafone kortingen en meer data 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Voor Ziggo Sport Totaal en Movies & Series XL heb je een apart abonnement nodig:

Extra zenders | Televisie | Ziggo

Let goed op de prijzen, er zijn nu aanbiedingen en eronder staat de prijs die je daarna betaald.

RoWi.
Level 20

Zover ik weet kan je het KabelTV pakket niet uitbreiden met extra zender pakketten.

De benaming is een beetje verwarrend wat dat betreft. Je zal minimaal moeten opwaarderen naar TV Start met een CI module of Mediabox XL.

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Goed dat je het noemt, je hebt helemaal gelijk @RoWi. , dat maakt het wel heel anders.

Template
Level 17

Als je tv start uitbreid met Movies&SeriesXL, kan je indien je Vodafone hebt Ziggo Sport Totaal gratis erbij nemen. 

Dit is dan het goedkoopste als je Movies&SeriesXL en Ziggo Sport totaal wil. Tevens krijg je dan bij Vodafone kortingen en meer data 

Kartal72
Level 9
Topicstarter

Jongens bedankt voor jullie reacties. Ik weet voldoende en ik wens iedereen een fijn weekend.👍