Kan je met bovenstaande abonnement Ziggo Sport Totaal en movies & Series XL kijken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zover ik weet kan je het KabelTV pakket niet uitbreiden met extra zender pakketten.
De benaming is een beetje verwarrend wat dat betreft. Je zal minimaal moeten opwaarderen naar TV Start met een CI module of Mediabox XL.
Als je tv start uitbreid met Movies&SeriesXL, kan je indien je Vodafone hebt Ziggo Sport Totaal gratis erbij nemen.
Dit is dan het goedkoopste als je Movies&SeriesXL en Ziggo Sport totaal wil. Tevens krijg je dan bij Vodafone kortingen en meer data
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Voor Ziggo Sport Totaal en Movies & Series XL heb je een apart abonnement nodig:
Extra zenders | Televisie | Ziggo
Let goed op de prijzen, er zijn nu aanbiedingen en eronder staat de prijs die je daarna betaald.
Zover ik weet kan je het KabelTV pakket niet uitbreiden met extra zender pakketten.
De benaming is een beetje verwarrend wat dat betreft. Je zal minimaal moeten opwaarderen naar TV Start met een CI module of Mediabox XL.
Goed dat je het noemt, je hebt helemaal gelijk @RoWi. , dat maakt het wel heel anders.
Als je tv start uitbreid met Movies&SeriesXL, kan je indien je Vodafone hebt Ziggo Sport Totaal gratis erbij nemen.
Dit is dan het goedkoopste als je Movies&SeriesXL en Ziggo Sport totaal wil. Tevens krijg je dan bij Vodafone kortingen en meer data
Jongens bedankt voor jullie reacties. Ik weet voldoende en ik wens iedereen een fijn weekend.👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.