1
Vraag
2
Reacties
renedebot

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Internal Server Error bij verhuizing.

ik prober een verhuizing door te geven op MIJNZIGGO maar loop bij de laaste stap(bevestigen) tegen een Internal Server Error aan.

Hoe lossen we dit op??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
renedebot
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

ik heb ook gevraagd om iemand die de boel komt afsluiten en weer aansluiten

Bekijk in context

13 Reacties 13
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @renedebot
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Een internal server error schiet niet op als je een verhuizing wilt doorgeven. Ik help je hier dan ook graag verder bij. Wil je in jouw Community profiel naast je huidige adresgegevens ook de toekomstige adresgegevens vermelden? Geef vooral een seintje als je dit hebt gedaan en per wanneer je graag de diensten zou willen verhuizen. Dan ga ik voor je aan de slag.

renedebot
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

en waar in mijn community profiel kan ik dit aangeven? Ik zie niets waar ik iets kan aanvullen met nieuwe adresgegevens

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

@renedebot Je kunt via deze pagina je postcode en huisnummer toevoegen in je profiel en je mag achter je huidige postcode en huisnummer, je toekomstige adresgegevens vermelden. Dit kan eventueel tussen haakjes. Laat je het weten zodra dit is gelukt? 🙂 

renedebot
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

ik heb mijn postcode en huisnummer tussen haakjes toegevoegd.

renedebot
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

komt er nog een oplossing????

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

@Mariska ? 😛

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Yes er komt zeker een oplossing @renedebot, ik ga de verhuizing in orde maken! Op welke datum wil jij de diensten verhuizen naar het nieuwe adres? 😄 

renedebot
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

ik wil op 24-08-2022 alles overgezet hebben

 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Top, dank voor het doorgeven! Ik heb de verhuizing ingevoerd. Je krijgt een bevestiging per e-mail 😄 

Om je een beetje te helpen bij de verhuizing zorgen we er altijd voor dat je een aantal dagen signaal op beide adressen hebt. Zowel op het oude als het nieuwe. Administratief wordt alles omgezet op 24-08 🙂

Succes met verhuizen en natuurlijk veel geluk in het nieuwe huis! 

renedebot
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

ik heb ook gevraagd om iemand die de boel komt afsluiten en weer aansluiten

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Afsluiten en weer aansluiten is helaas niet mogelijk! Wel helpen we je natuurlijk waar we kunnen en dus bieden we via de klantenservice en online installatieservice. Wanneer we er samen niet uitkomen bestaat natuurlijk nog altijd de mogelijkheid tot het plannen van een gratis installatiemonteur voor de installatie in het nieuwe huis! 


Nogmaal succes met verhuizen @renedebot

renedebot
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

oke, ik probeer het wel. en nu zie ik dat ik plotseling 2 jaar ouder ben geworden, mijn geboortedatum staat ineens op 01-01-1947,  die vanochtend toch echt nog 12-05-1959 en ik kan hem niet wijzigen in MIJNZIGGO

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Dat is gek. Hier in het systeem staat gewoon 1959 :s. Geen idee waar dat nou van komt. Hier staat het in elk geval gelukkig goed! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic