1
Vraag
2
Reacties
GamJer

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Installeren SmartWifi app

Sinds vandaag 1-1-2023 ben ik klant van Ziggo. Alles werkt perfect alleen als ik de SmartWifi app wil installeren krijg ik de melding dat ik geen Ziggo account heb? App verwijderd en via de QR code werkt ook niet, wat te doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @GamJer en een warm welkom op de Community,

Allereerst nog de beste wensen voor 2023! Ik begrijp uit je bericht dat het niet wil lukken met het instellen van de SmartWifi app. Naar aanleiding van je melding heb ik direct even een blik geworpen op je MijnZiggo acccount en daar staat het abonnement in iedergeval goed. In dit geval lijkt er alleen sprake te zijn van enige vertraging in de verwerkingstijd en activatie van het Mijn Ziggo account i.c.m. de SmartWifi app ( + modem/hardware). Ik verwacht dat dit binnen 24 tot 48 uur verder doorgelopen is en daarna dient te werken. Controleer dan wel of je inlogt met de juiste MijnZiggo gegevens. Volgens mijn informatie is het juiste Mijn Ziggo account:  j_*******7*@ho****il.com. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Beste @GamJer 

Hartelijk welkom bij Ziggo en op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Het kán zijn dat de activatie op alle onderdelen nog niet 100% is afgerond. Maar een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om te zien wat er aan schort.
Maar dat is alléén mogelijk 
als u uw postcode en huisnummer in uw profiel zet, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators. Uw profielpagina vind u hier.

GamJer
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb mijn profiel meteen even aangepast, dank!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @GamJer en een warm welkom op de Community,

Allereerst nog de beste wensen voor 2023! Ik begrijp uit je bericht dat het niet wil lukken met het instellen van de SmartWifi app. Naar aanleiding van je melding heb ik direct even een blik geworpen op je MijnZiggo acccount en daar staat het abonnement in iedergeval goed. In dit geval lijkt er alleen sprake te zijn van enige vertraging in de verwerkingstijd en activatie van het Mijn Ziggo account i.c.m. de SmartWifi app ( + modem/hardware). Ik verwacht dat dit binnen 24 tot 48 uur verder doorgelopen is en daarna dient te werken. Controleer dan wel of je inlogt met de juiste MijnZiggo gegevens. Volgens mijn informatie is het juiste Mijn Ziggo account:  j_*******7*@ho****il.com. 

GamJer
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

De beste wensen Paul! Het is idd het juiste Ziggo account, ik wacht de 48 uur af dan, dank alvast.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@GamJer We zijn benieuwd of het inmiddels lukt in te loggen in de SmartWifi app + web

GamJer
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het is gelukt om in te loggen, alles is nu perfect, veel dank!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@GamJer Ah super dat het gelukt is en alles nu perfect werkt. Als we nog iets voor je kunnen doen dan horen wij het graag. 
Alvast een mooi weekend gewents! 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic