Beste Moderator,
24 november 2020 stap ik over naar internet + tv complete. Ik zit met mijn internet nog bij Tele2. Heb contact gehad met Tele2 en zei gaven aan dat 24 november internet gelijk wordt afgesloten. I.v.m. mijn werk thuis moet ik internet hebben. Om alles geruisloos te laten verlopen wil ik graag het installatiepakket volgende week in huis hebben. Ik maak gebruik van de overstapservice.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Jazeker, bekabelde op mijn laptop was maar 40 Mbit/s. Nogmaals alleen op mijn tablet haal ik gemiddeld 200 Mbit/ s ( trouwens is ook nog weinig). Maar de smartphones is het super traag. Wat ik al eerder heb aangegen. Ook bij Ziggo wifiversterker stopcontact is het super traag. Op 2e verdieping waar ik werk is het helemaal waardeloos. Daar heb ik maar 20 Mbit/s. Misschien wordt het tijd om gebruik te maken van een gratis monteur.
Wow @kaan72 wat een in en in triest verhaal ?Ik zit inmiddels in dag drie van wachten op activatie. Wat voor een compensatie heb je uiteindelijk gekregen? Ik laat het er niet bij zitten en wil hier ook werk van maken. Ik ben overgestapt naar een ander abonnement ivm 4K televisie en sneller internet.
Het zijn oplichters. Ze hebben mij een product/dienst kocht waarvan men weet dat het niet goed werkt! Willens en wetens…en dat in deze tijd van Lock Downs…Schandalig!
Misschien dat @Alex Ziggo mij kan helpen om de boel te “escaleren” alvorens ik zelf de boel ga laten escaleren ?
@rone67 ik heb inderdaad veel stress gehad. Één ding weet ik zeker. Bij Ziggo moet je geen abonnementen upgraden of downgraden. Als iets goed werkt moet je verder niks doen. Wat betreft compensatie is verschillend. Ligt eraan hoelang je zonder diensten van Ziggo hebt gezeten. Ik heb een maandvergoeding gehad. Verder zou ik inderdaad de boel door @Alex Ziggo laten escaleren. Succes en sterkte met je activatie.
@kaan72 Dank voor je reactie. Hier ook veel stress voornamelijk door het gevoel van machteloosheid. Het gevoel dat er spelletjes worden gespeeld met je door de medewerkers van Ziggo. Telkens komen ze met een ander verhaal en nieuwe beloftes. En de garantie dat het bij jou zeker geen dagen tot weken gaat duren…hooguit 24 uur. Alsof die van hogerhand zijn opgelegd om de klant aan het lijntje te houden. Opdat de managers hun zakken kunnen blijven vullen. Bij Ziggo geld klaarblijkelijk het adagium: Wij zijn de Koning en de klant is Niets / Plebs.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.