Beste Moderator,
24 november 2020 stap ik over naar internet + tv complete. Ik zit met mijn internet nog bij Tele2. Heb contact gehad met Tele2 en zei gaven aan dat 24 november internet gelijk wordt afgesloten. I.v.m. mijn werk thuis moet ik internet hebben. Om alles geruisloos te laten verlopen wil ik graag het installatiepakket volgende week in huis hebben. Ik maak gebruik van de overstapservice.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@stevienieuw op zich heb je gelijk. Ik geef ze tot volgende week nog een kans. Ronalhd moet je niet serieus nemen. Dit soort figuren lopen gewoon met Ziggo mee. Ik zou me kapot schamen als ik in zo'n organisatie moest werken.
Deze problemen spelen al zeker 3 als het geen 4/5 maanden zijn bij Ziggo. Het forum staat er vol mee als je bv enkel al zoekt op CS1010. Ik begrijp niet dat ze de activerings ‘storing’ nog steeds niet opgelost hebben. ‘Je durft’ nu niet eens iets aan te passen aan je abo omdat dit erg lange gevolgen kan hebben. @kaan72 jij hebt geen Vodafone of wel? Anders kan je een 50GB bundel van Ziggo krijgen of heb je deze al (kan zijn dat ik iets in dit topic gemist heb of vergeten ben). Succes!
@Arnold1310 nee ik zou 24 januari 2021 overstappen naar Vodafone. Mocht mijn modem volgende week niet geactiveerd worden, dan ga ik mijn mobiel vodafone abonnement ook maar annuleren.
Vandaag dag 25 en nog steeds is mijn modem niet geactiveerd. vanaf woensdag zijn de kids een maand thuis zonder internet. Nou dat wordt heel gezellig. Ziggo bedankt.
Vandaag dag 28 en nog steeds is mijn modem niet geactiveerd. As. Vrijdag gaan we op naar een maand.
Wow, ik heb respect voor je dat je nog steeds aan het wachten bent, aangezien je aan het begin van de topic aangaf geen dag zonder internet te kunnen. Hoe heb je dat thuis geregeld? Maak je gebruik van een mobiele hotspot of heb je iets van een noodpakket van Ziggo ontvangen? Je zou ook een maandelijks opzegbaar abonnement op glasvezel van KPN kunnen nemen. Die kunnen vaak al binnen 7 dagen leveren en het abonnement kun je op ieder moment opzeggen, mocht Ziggo ooit nog gaan werken in de toekomst 😉
@DonMi ik heb al 28 dagen geen internet en tv thuis. Ga elke dag naar kantoor om te werken. De kinderen gaan voor internet naar vriendinnen of 10 kilometer fietsen naar opa en oma. Geen noodpakket van Ziggo omdat mijn mobielabonnement pas 24 januari 2021 in gaat bij Vodafone. Maandelijks internet kon niet bij KPN. Ik heb geinformeerd.
@kaan72 Pfff het klinkt zo onvoorstelbaar in 2020 om zo lang zonder internet te zitten, vooral tijdens de lockdown. Wat is trouwens de reden dat een maandelijks abonnement niet kan bij KPN? Ik ben geen klant van KPN en ik kan het zo bestellen op hun website voor 3 euro extra per maand. Je krijgt dan geen welkomstcadeau maar dat lijkt mij meer dan logisch bij een maandelijks opzegbaar abonnement.
Kent VodafoneZiggo overigens niet zo iets als T-Mobile 4G voor Thuis? Dan krijg je een simkaart en een binnenrouter en zo heb je overal internet in huis via 4G. KPN maakt ook gebruik van die techniek bij klanten in het buitengebied zonder glasvezel waar de snelheid laag is.
Hi @kaan72,
Ik weet dat je helemaal niets aan mijn woorden hebt en puur en alleen een oplossing nodig hebt, maar ik vind het echt een ongelooflijke en verschrikkelijke situatie. Helemaal als ik dan lees wat voor gevolgen het allemaal heeft. En tot overmaat van ramp ook nog eens in een situatie waarbij je van te voren meermaals vroeg of het goed kwam. Dit was niet te voorzien, maar maakt alles nóg veel schrijnender. Het spijt me zo erg dat we hier nu in zijn aanbeland.
Elke keer als ik een bericht van je binnen kreeg, heb ik voor je gecheckt of er mogelijkheden waren en/of er iets is veranderd. Ik zie tevens dat je ook met regelmaat contact hebt met een collega van de helpdesk. Ik heb dit wederom opnieuw intern onder de aandacht gebracht om met voorrang op te pakken. Ik blijf voor je checken en heb goede hoop op deze nieuwe escalatie. Weet dat we je niet vergeten, hoe lastig dat ook te geloven is na bijna een maand.
@Alex Ziggo Ik weet ook wel dat jij hier niks tegen kan doen. Ik vergelijk jou een beetje met de conducteur van de NS . Mocht een trein uitvallen of vertraging hebben dan komen passagiers als eerste bij de conducteur. Maar bij mij staat de trein al bijna een maand stil en dat snap ik gewoon als reiziger niet. Wanneer gaat die trein nou eens rijden?
Allemaal lipservice van @Alex Ziggo als je werkelijk begaan bent met je klanten dan biedt je ze een noodpakket aan. En dat dit niet te voorzien was geloof ik ook niet, want er zijn meerdere klachten over dit onderwerp en het speelt volgens een ander forumlid al maanden. Het is gewoonweg een belachelijke situatie en waardeloos van Ziggo dat er niets aan wordt gedaan. Ik zou maar eens de belbus van de Vara inschakelen, dan wordt het probleem vaak binnen no time opgelost. Zou ook op facebook van Ziggo gaan rammelen, of probeer Tros Radar, die Fons kan daar ook goed klachten oplossen. Verder kun je op trustpilot je gram kwijt of op ervaringen.nl. Degene die het hardste roepen worden het beste gehoord.
Je moet eens weten wat ik allemaal heb geprobeerd. Niks heeft geholpen. Dit maakt mij alleen maar sterker ivm compensatie. Alles is genoteerd en bijgehouden.
Wat ik niet begrijp: waarom denkt Ziggo totaal niet in oplossingen op de korte termijn? Het probleem speelt al bijna een maand en het enige wat Ziggo kan zeggen is dat ze begrijpen hoe vervelend dat is. Daar heeft @kaan72 helemaal niets aan. Waarom voorzie je hem niet van een alternatief, zoals mobiel internet? Dat kon blijkbaar niet omdat @kaan72 nog geen mobiel abonnement van Vodafone heeft. Maar hoe moeilijk kan het zijn om in zo'n situatie een noodpakket met een tijdelijke simkaart met onbeperkt data en een kleine router naar hem op te sturen? Dan kan @kaan72 tenminste thuis werken. Echt, we hebben overal internet in Nederland maar voor Ziggo is het te moeilijk om een tijdelijke oplossing te regelen.
Vandaag dag 30 en nog steeds is mijn modem niet geactiveerd. Het wordt tijd om een klacht voor te leggen bij de geschillencommissie ECD. Dit is toch niet meer normaal.
Wat ik mij afvraag, heb je al iets van een soort excuus of hart onder de riem van Ziggo (@Alex Ziggo ) gekregen @kaan72 ipv alleen vriendelijke woorden? Al is het maar alleen een flink kerstukje of een grote bos bloemen (niet zo 1 van het tankstation natuurlijk ).
@Arnold1310 hahaha zelfs geen bos bloemen van het tankstation. Helemaal niks. Ik ga het lekkerste voor het laatste bewaren. Ik ga voor de forse schadevergoeding. Ik heb een goede vriend die advocaat is.
Mensen het lijkt wel een droom, maar eindelijk precies na 30 dagen is mijn modem geactiveerd. ik kan nu snel internetten.
kaan72 wrote:Mensen het lijkt wel een droom, maar eindelijk precies na 30 dagen is mijn modem geactiveerd. ik kan nu snel internetten.
Hi @kaan72 - Wat ontzettend fijn, een enorme opluchting. Ik zie inderdaad dat de vastloper weg is. Ik zie ook dat je inmiddels al contact hebt gehad met een collega voor een wifibooster en als ik me niet vergis morgen een belafspraak staat voor verdere afhandeling. Vanuit mijn kant nogmaals sorry dat het allemaal zo is gelopen. Ik heb er vertrouwen in dat we nu eindelijk in rustig vaarwater terecht komen en het morgen netjes wordt afgehandeld. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag.
@Alex Ziggo gelukkig is mijn modem geactiveerd. Nogmaals bedankt voor je inzet. Ik ben vandaag nog gebeld door je collega ivm compensatie. Dus dat komt allemaal wel goed. Nu activatie is gelukt loop ik tegen het volgende probleem aan. Ik heb internet complete 250 Mbit/s, maar mijn snelheid op tablet is maximaal 170 Mbit/s. Op mijn smartphone haal ik maar maximaal 30 Mbit/s. Ik heb zels wifibooster besteld. Aangesloten maar helaas blijft signaal heel zwak.
De snelheid op je tablet ziet er goed uit! Maar op je mobiel kan iets beter inderdaad. Heb je ook al een bekabelde test gedaan? Zo weten we of de basis goed is. Vanaf hier ziet alles er uitstekend uit.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.